2017年4月25日 星期二

美顏修身一take過 @S-Cell Revival好細胞再生膠囊

又想瘦? 又想靚? 又想身體健康? 仲要唔洗花費大量金錢? 原來呢d可以唔係夢,好開心S-Cell Revival好細胞再生膠囊終於來到香港啦,上個月收到產品後我即刻開始進行體驗,原來只要每日一粒,2個星期後睡眠質素有明顯改善,1個月後達致美容及減肥功效,仲有助心血管健康添﹐,產品100%美國製造,食品藥品管控非常嚴格,所以絕對安全,好簡單就可以做到美顏修身一take過呢。^^
識我既朋友都知我由細到大一直都係一個食貨,以前一日食6餐都唔會好肥,但自從過左30,同埋生左小朋友後,新陳代謝慢左,家陣食多少少,己經肥到就算影相高抄都係圓面 >.<
 加上照顧小朋友其實都好攰,小朋友各種問題又好容易令我擔心,好多野唸好多野要處理,攪到我間中都有失眠情況,同埋睡眠質素都唔係咁好,我呢對黑眼圈就係因為咁攪到越來越嚴重。=.=
皮膚更加因為無時間長期打理,形成不少幼紋,皮膚暗啞、暗瘡紅印等問題,有時照鏡見到自己個殘樣,都唔係幾開胃 >.<
好細胞再生膠囊係最新的抗衰老產品,佢係一家美國上市公司的產品,全程美國出產,產品已證實有效提升細胞內的NAD+,而NAD+ 係有效提升細胞核及線粒體之間的溝通,從而達至有效延緩甚至逆轉衰老的功效。而科學證實提升NAD+ 有助回復青春,直接修復細胞線粒體,達致健康與美麗同時兼備。
食落肚既野當然要安全,產品己符合國際生產及安全標準,服用前我都上網用左關於呢個產品的research,S- Cell Revival經美國科研証實,係全球唯一科學驗證安雅核糖有效增加細胞(諾加因子NAD+),NAD+是細胞內不可缺少的代謝物,因為隨年齡增長身體內的諾加因子降低,就有機會導致以下問題既出現。
  • 中央肥胖風險增加
  • 新陳代謝率降低
  • 神經及認知系統出現異常
  • 血糖水平增高以及對胰島素靈敏度降低
  • 慢性發炎導致的高血壓以及心臟病
  • 脂肪肝風險增加
好細胞再生膠囊屬於水溶性而非治療藥物,每朝早起床後空肚服用一粒,再飲用一大杯清水,最好服用半小時後先食早餐,連續服用一個月最為有效
我服用左大約2星期,頭幾日有d攰成日都好眼訓咁,但原來呢個反應好正常,因為人體的自我恢復機制運作中,隔左4-5日己經一切回復正常。可能由於佢幫我大幅提升新陳代謝,見到皮膚改善左,感覺無咁容易出暗瘡,皮膚比起之前有返光澤。
其實原來好細胞再生膠囊內的諾加因子,對我地人體真係好重要,科學證實提升NAD+ 有助回復青春,提升線粒體健康水平,激活沉默調節蛋白,咁就可以有效延緩甚至逆轉衰老,同時促進新陳代謝有效降低高脂肪飲食帶來的體重負擔,所以皮膚好左之餘,體重都有所下降,影相時塊面開始無再咁包包面啦 ^^
話咁快己經服用左一個月,每朝食一粒好細胞再生膠囊開始成為我的習慣,見到個空樽唔知點解有少少滿足感,因為以往食維他命都係記得先食,唔記得就算,但為左想靚同想健康,今次每日一粒,我堅持足一個月~哈!!
1個月後我除左覺得皮膚好左,我只係食少d肥膩野同零食,我己經輕易減左幾磅,我終於見返個鎖骨啦~哈哈!!! 仲有仲有....連一直困擾我的產後脫髮問題都有改善,真係成個感覺好似年輕左咁添。產品除左我服用有效之外,仲可以全家服用,比我媽媽服用,諾加因子有助改善血脂水平及胰島素,可以幫助改善糖尿病、心血管、高血壓等,小朋友服用更可促進大腦機能運作,提升記憶力,維持細胞神經健康添。
其實我覺得可以咁快見到成效,除左因為產品加速新陳代謝,最主係產品令到我睡眠質素得到好大的改善,訓得好除左皮膚好左,精神好左,成個人健康左,好似脫胎換骨一樣,身體內外都充滿活力,我就可以更加有精力同小周董玩樂啦。所以話想瘦、 想靚、想身體健康,其實真係唔洗花費大量金錢,只要飲食及生活習慣健康,食得好訓得好,再加上每日一粒S-Cell Revival好細胞再生膠囊就可以了。
大家如果對產品有任何查詢,請到以下官方網頁查詢或選購,輸入優惠代碼仲有disscount添啊 ^^
優惠代碼: RITARITA

#cellrevival #supplementhk  #安雅核糖 #諾加因子 #好細胞胶囊 #NAD+ #NR #抗衰老 #Dailyessentials #Antiaging #終於由美國飛到香港喇 #美顏
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝S-Cell Revival提供產品體驗,歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerOpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言