2017年4月10日 星期一

有效減淡眼紋 @JaneClare眼部保濕啫喱及EyeCream

香港人無時無刻都好忙,夜晚訓得唔好,對熊貓眼長期跟住我,講真就算我幾努力化好個妝,如果雙眼無精神又乾又大黑眼圈,個妝幾靚都無乜用,所以今次好開心可以體驗JaneClare 皇牌的眼部產品,改善我眼部多個問題。^^
呢2款皇牌眼部產品就係HA 眼部保濕啫喱及明眸修護霜,包裝一樣,但質感同功效都有唔同分別,不過如果一齊用效果就會更理想 ^^
 JaneClare 係100% Made In Hong Kong 的護膚品牌,所有產品都會在盒上註明不含有毒化學成分,無添加化學防腐、塑化劑,係夠晒天然,所以連兒童及孕婦都適合使用。
 HA 眼部保濕啫喱,15ml,$528,呢枝仲要係加強版,功效加倍呢 ^^
用上手感到非常水漾,高滲透啫喱,配合珍貴中藥,能激活年輕細胞和膠原再生,同時保濕鎖水,迅速提升眼周肌膚、減退幼紋。馬尾草控制油脂,當歸、田七能促進淋巴和血液循環,改善浮腫眼袋及黑眼圈,讓眼部肌膚全面回復緊緻細嫩,水潤動人。
 取珍珠大小份量的眼部啫喱,再輕輕拍上眼部四周,用上手己經覺得滲透度好高,好快就被皮膚吸收。建議配合明眸修護霜使用,能減淡眼紋及眼袋問題,全方位解決眼部棘手問題。
 如果冬天我覺得2枝一齊用,的確可以令到雙眼加倍滋潤,明眸修護霜 15ml,$548
Eye cream乳白色,質感較重,較滋潤,加入左宮廷珍貴中草複方,激活新陳代謝,促進眼周的淋巴和血液循環,撫平細紋、擊退浮腫眼袋及黑眼圈。豐富真絲蛋白成份,能提高眼部皮膚彈性,緊緻肌膚,為你重塑閃亮攝人的明媚眼眸。
眼霜非常容易推開,即時己經感到滋潤度好高,相信絕對可以減淡眼紋及眼袋等問題,全方位解決眼部棘手問題。
2款眼霜一齊使用後,手上幼紋即時減淡左好多,見到皮膚充滿光澤。
用上手都咁好用,當然要即晚用上眼試試啦。有眼紋的朋友記得搽眼霜唔好再用拖拉的動作,咁只會令到眼紋越來越嚴重,要用按壓手法,咁眼霜先會更容易吸收同埋防止眼紋繼續惡化。
為左比大家睇清楚效果,素顏無P圖照又要出場~抱歉抱歉!! ^^ '' 我左眼不嬲有一條好深的眼紋,2枝眼霜同時使用後,見到左眼條眼紋真係即時減淡左好多,而且滋潤度好充足,就算遇上天氣乾的日子,雙眼依然電力十足,完全唔會有乾的感覺,我建議冬天或者平時夜晚,可2款眼霜同時使用,咁就可以一整晚保持住雙眼滋潤,如果夏天或者日頭使用的話,我個人覺得只用HA眼部保濕啫喱都己經足夠了。
其實 JaneClare產品我唔只介紹過一次,因為真心覺得好用,而且仲知道Laboratory JaneClare 在新蒲崗自設無菌生產線,採用『超純水過濾系統』、『音樂淨化系統』和 『GPS天然保質系統』等設備,並且獲得GMP認證,代表廠房的生產過程(包括:原材料採購、生產控制、和品質管理等等)完全符合ISO22716的嚴格要求,所以JaneClare推出的產品全部都咁高質素呢。
最後提一提大家,早前JaneClare推出左一個活動係收集大家意見嘅美麗行動,只要簡單登記,即可用 $98 手續費,優先換領一套三件裝((價值1,254元)) 限量「 美麗旅程」護膚套裝http://bit.ly/2lEYCWJ
呢套SET裝真係抵到喊,所以我唸應該好多朋友都己經換購左啦,JaneClare 呢套超抵產品真係好評如潮,喜歡這些產品的朋友,記得留意JC 近期發給你地的電郵,只要填回一份用後意見,就可以在30日內在JC 網店以 7折購貨。機會難得啊!可以用7折試用其他產品,今次我介紹呢2枝眼霜你地都可以用7折就選購到~ 或再買之前SET裝個3款產品都一樣有7折啊~ 咁抵唔好錯過呢個機會換平貨啦 ^^

www.janeclare.com

www.facebook.com/janeclareofficial

www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言