2017年4月10日 星期一

天然無菌家居全靠Better Life天然清潔液

天氣成日轉變,我地全家又鐘意成日周圍去,屋企其實有好多細菌我地睇唔到,作為媽媽除左想全家開心,更加想全家都可以健健康康啦,早前好開心收到由本地優質健康營養超市FoodWise,提供比我體驗佢地旗下著名天然清潔品牌Better Life的七款家居清潔產品,產品由美國製造不含有害及化學物質,就算我同小周董一齊做家務,都可以放心比小朋友用上。
整個系列包括 : Better Life多用途天然清潔液、天然嬰幼兒日常清潔液、天然地板清洗液、天然玻璃清潔液、天然碗碟潔淨液、天然去漬洗衣液 及 天然除臭除污劑。
真係多謝PR的細心,成個包裝真係好靚啊,小周董見到同佢個人差不多大盒禮品,佢仲興奮過我,每一枝都問我究竟係咩來架? 
小周董2歲左右我就要佢充當家中小幫手,一D簡單家務都係由佢負責,所以佢見到呢一大SET清潔用品,好似仲開心過見到車車,因為佢呢個小幫手又可以出場喇 ^^
好啦~ 首先比小周董用呢枝天然嬰幼兒日常清潔液(建議零售價:HKD63.9) 來清潔佢自己D玩具啦,清潔液不含化學物,不含揮發性有機化合物,不含有害成份、致敏原及刺激物等,天然嬰幼兒日常清潔液採用全天然植物萃取,成份來自自皂皮、椰子及粟米油,能悉心呵護孩童的肌膚,所以絕對安全,我當然好放心小周董用呢。
只要一噴一抹即可,毋需過水,清潔後不殘留任何有害物質,就算BB (其實小周董而家有時都會)成日將D玩具放入口,亦相當安全。用途廣泛,適用於嬰兒用品,如嬰兒床、玩具、牆壁、床墊、嬰兒車、汽車座椅等。除左以上用途,仲有好多不同用法,使用方法亦都好簡單:
1. 去除嬰兒口沫痕跡:一噴一抹即可,毋需過水
2. 清洗嬰兒衣物前護理:先在污漬上噴上適量清潔液,再放進洗衣機作一般清洗
另外,天然除臭除污劑(建議零售價:HKD59.9) 同樣不含有害成份及刺激物,用途廣泛,適用於皮革及布藝服裝、鞋履、手袋、地毯、健身用具及傢俬等,直接噴上就可以,並用濕毛巾吸乾,毋需過水,必要時重覆進行以上步驟,使用簡單實在是居家清潔法寶必備之一。
遇到家具物料中蘊藏異味及污漬,一支Better Life天然除臭除污劑就做到一物二用,自然揮發去除異味,逐一將污穢的地方消滅,我每星期清洗完垃圾桶後都會用佢,用來去除臭味。亦可以作洗衣前護理,而且不傷衣物纖維及顏色,先在衣物噴適量清潔劑,然後即可放進洗衣機清洗便可。
至於Better Life多用途天然清潔液 (建議零售價:HKD63.9) 非常萬用、方便及快捷,以天然成份潔淨各種家居表面,一噴一抹即可清潔油膩污穢而不留條紋,真係啱晒我地呢D忙碌的媽媽們。
多用途天然清潔液適用範圍廣泛,包括洗水間、牆身、地板、桌面、櫃櫥、爐頭、洗手盤、磁磚等。我用過來清洗爐頭估唔到去油功效咁好,抺2下己經輕鬆清除到煮飯後的污積。
不含化學物或可生物降解,不含乙醇、硫酸,不危害家居環境,特別適合我呢D有小朋友或者有寵物的家庭使用。
好多朋友都知我本身敏感皮膚,但做媽媽點都避唔到要洗碗,用上呢枝天然碗碟潔淨液(建議零售價:HKD57.9),因為佢成分天然提取自粟米、椰子油、檸檬酸及蘆薈葉等植物,可作生物降,仲有含極高維他命E及蘆薈成份,絕對適合我呢D敏感肌膚使用。
天然碗碟潔淨液起泡效果不錯,容易洗掉碗碟上的油漬,而且成份係全植物萃取自椰子、粟米、檸檬、檸檬草、薄荷葉及西柚,小朋友用具始終用天然成份潔淨液,就最安全啦。
除左以上產品,Better Life仲有天然玻璃清潔液 (建議零售價:HKD58.9) 極強的潔淨力,一抹即把玻璃表面變得光亮潔淨,不帶水漬不單能應用於任何玻璃,而且包含所有鏡面及阿加力膠面。直接一噴,以濕布拭抹,毋需過水,好用又方便。
天然地板清洗液 (建議零售價:HKD63.9) - 不釋出有毒化學物及不殘留地板表面,不含有害成份及刺激物等,天然植物萃取,適用於木、竹、磁磚、合成物料等地板,最大好處係毋需過水,即時抹乾地板上的所有污漬,同時避免因強勁的化學物料侵蝕及破壞地板的物質,地板即時變得光潔亮麗 ^^
天然去漬洗衣液 (建議零售價:HKD149.9) 一打開蓋己經聞到陣陣香橙、西柚果香及薰衣草花香,大大枝但原來係 4倍超濃縮洗衣液,每次用1個容量蓋的份量就己經可以洗一大機衫,而且同樣不含有害成份及刺激物等,不傷衣物纖維及具護色功效,打破傳統含有致癌物質的磷酸鹽及螢光增白劑,以天然的配方強力去除衣物上的頑固的污漬及異味,保持高效潔淨度,有效殺菌,又不損衣物纖維,令衣物柔軟舒適。
Better Life一系列天然清潔液用上手好簡單,清潔效果都好好添,真係夠晒方便又天然,現在正值踏入流感高峰期,周圍都係細菌,我地做媽媽唔想家人受到感染,就要經常保持家居整潔衛生,而家用左Better Life一系列天然清潔液,輕鬆方便就可以打造一個天然無菌的健康家居啦 ^^

Better Life每款產品天然又好用,大大枝但價錢非常大眾化,有興趣朋友可以去以下零售點或上網購買啦 ^^
西營盤店 : 香港西環西營盤德輔道西234-242A號湀昌大廈地下A-C號舖
將軍澳店 : 將軍澳唐德街1號將軍澳廣場2樓 075-076&087號舖

http://foodwise.hk/

#FoodWise  #BetterLife  #天然  #草本萃取  #無毒害 #安全環保  #清潔劑  #嬰幼兒清潔劑  #除污劑

www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝FoodWise提供產品體驗,歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRice

沒有留言:

張貼留言