2016年11月1日 星期二

$85全日任玩(好抵啊)...波波~波波~全部都係波!!!!!

區區都有好多不同放電地方,而九龍灣就有一個地方$85可以全日任玩,無錯...係任玩!! 你可以一早去玩完,出去食完飯入返去再玩,住附近的話返屋企訓返個晏覺,夜晚又去玩過都仲得。呢度就係九龍灣德寶商場內的MABALAND,場地唔算非常之大, 但我覺得麻雀雖小,五臟俱全啊, 加上其實佢都係上年頭先開業, 好多設備同玩具都仲好新淨。
去MABALAND其實都好容易, 九龍灣MTR出大約行10分鐘左右就到, 駕車人士商場己經設有停車場, 一去到門口己經見到一大個波波池, 波波~波波~全部都係波!!!!!小朋友第1時間當然表演下滾波地啦! 哈~ 好HIGH(好開心)啊!!! ^^
由滑梯滑下係小朋友同大人玩得最開心既地方。
一滑下即刻投入波波池的懷抱, 好開心呢!!!
全場都有軟墊絕對唔擔心小朋友會撞親, 但太多波波既關係, 我反而擔心一D細BB潛入左波波池入面, 被我唔小心踢到~ 哈哈
除左波波池, MABALAND仲有障礙遊戲, 爬高爬底小朋友就最高興。
有2層的攀爬區....小朋友走過呢條橋好容易, 但我要跟尾實在好攰。
嘩~阿仔!!! 阿媽條腰斷啦!!!!
全場唯一一個千秋0係一個好神秘既地方....想玩就要自己努力搵搵啦!! ^^
係囉~玩下射波波咪幾好囉!!!! ((阿媽終於可以坐係隔離抖抖 ^^''))
呢條繩網橋小周董試左幾次都唔敢行到最尾~ 哈! 下次再挑戰, 如果有小BB去玩, 場內都有幾架THOMAS車比小小朋友仔慢慢行。
當我以為小周董在波波池同繩網區玩左2個鐘應該差不多無電既時候, 但佢一入到呢個超級吹氣彈床, 依然可以來回跑幾十次, 我就知原來小朋友D精力真係用不盡呢!!
場內仲有一D大型玩具比小朋友玩, 女仔就有煮飯仔, 男仔就玩火車啦!!
真係有幾張枱咁大架~ 好靚!!
仲有超級LEGO可以砌.....有小朋友砌到好高好高, 仲高過小周董成個人, 好厲害啊!!!
小周董都好鐘意砌超級LEGO, 靜靜玩足20分鐘, 我又可以抖抖, 太好~哈!
其實場地真係算乾淨, 連換片地方都好整齊清潔, 出入場地都要消毒同量體溫
星期一至四 全日任玩 $85
星期五 全日任玩 $115
星期六至日 全日任玩 $150
以上價錢係包左一個大人同一個小朋友,帶上呢條手帶就可以全日任玩,無限次出入,其實真係好抵,我2PM玩到5.PM出去食個DINNER, 6.30PM再玩到收工....玩足全日,大小朋友夜晚回家都宣佈無電10PM齊齊ZzZzzzz.......
另外見到呢度有包場服務,如果有生日會都可以考慮選擇係呢度攪呢。
http://www.mabaland.com

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言