2016年11月7日 星期一

送你Hydra Facial無痛針清體驗 @BeautyPlace

每年轉季總會入手好多SKINCARE, 但護膚品再靚, 如果皮膚清潔得唔好, 暗藏好多污垢, 再靚既護膚品都發揮唔到佢既功效啦。所以今次好開心可以來到朗豪坊30樓BEAUTY PLACE體驗最新Hydra Facial皮膚吸塵機, 幫塊面來做個大大大掃除,  現在我的讀者只要出示呢篇BLOG,仲可以好似我咁免費體驗HGF皮膚吸塵機一次添 ^^
TREATMENT開始前治療師會先替我做一次皮膚分析, 等我自己同埋治療師都可以清楚知道我的肌膚問題。
皮膚分析可以清楚睇到我皮膚表面及皮膚底層問題,其實我都係偏乾皮膚,所以較多乾紋,加上底層皮膚累積左一D污垢,所以都會有黑頭、粉刺等問題出現,而今次Hydra Facial就正正十分適合我現在的皮膚需要啦。
做完皮膚分析及了解左整個療程後,治療師帶我入到TREATMENT房, 我一入到去心入面忍唔住"嘩"左一聲~ 間房太大~太靚啦, 一大個窗望住一大個維港海景, 未做TREATMENT己經覺得十分RELAX十分舒服囉!!!
除左間房夠大夠靚外,最主要張床亦都非常舒服, 等我慢慢換好件衫, 就準備享受我今次的療程啦!!
呢一部就係今次TREATMENT用既儀器啦,Hydra Facial (HGF)其實係一種高科技、具增值效果的醫學級面部護理,獲獎專利技術,推動不同於一般非刺激性、非雷射的全新和市面上最有效的嫩膚方式。由美國醫師引領的公開臨床實驗中,它被證明比其他一般臉部嫩膚療程或是IPL在均勻膚色跟細紋上有更好的成果,可使疲勞和衰老的肌膚再生回春,藉由HGF獨家41渦流技術系統 (4 in 1 Vortex Technology),療效得以實現。這個技術有渦漩淨膚、渦漩煥膚、真空渦漩吸引和精華渦漩導入,所有技術都涵蓋在一次療程中,HGF可清潔、去角質、提取、潤澤和保護肌膚,亦被證實對所有類型的肌膚都有顯著成效,同時能滿足到大部分的肌膚問題,療程效果立即可見且持久。
療程開始先會做簡單落妝及全面清潔,再用渦漩淨膚和渦漩煥膚,佢能夠溫和的清潔肌膚和有效的淨化角質,移除老廢角質細胞和皮脂,可以讓肌膚重拾健康狀態並讓膚色明亮並散發光彩。以後用非侵入式且有效的方法鬆開深層髒污、碎屑,同時預防黑色素顆粒沉澱。使用Vortex-Extraction提供強效真空吸引,徹底潔淨黑頭粉刺和其他雜質。
全面做完後,治療師會再針對我一D比較多污垢的地方,再做多1次,其實治療師話我皮膚其實唔算特別差,只係皮膚較乾,肌膚細胞一旦缺乏水份,表面便容易呈現肌膚老化特徵,如細紋、皺紋。 含水份高的肌膚看來才會水嫩青春健康。而HGF的好處之一,就是去除表層老化角質,適度促進細胞再生,並使肌膚飽水滋潤。
 HGF螺旋頭的獨特螺旋設計和強效的真空吸引,提供獨一無二的非侵入性肌膚修復,毛孔變得乾淨細緻,並徹底去除所有多餘的油脂,有效淨膚和煥膚,並以不傷害肌膚方式下均勻吸附雜質,同時導入專用精華液到肌膚中。療程之後,見到皮膚會有少少泛紅,係十分正常既現象,最重要係過程完全唔痛,因為清潔同時有保濕潤澤(精華渦漩導入),導入專業抗氧配方,強效胜肽和玻尿酸到肌膚中,這步驟提供排毒,嫩膚和復原健康肌膚該有的結構和功能。
 做完即時做返一個保濕舒緩MASK,等待15-20分鐘,見到面上泛紅的地方己經減淡左好多。
20分鐘後泛紅位置己完全消失,見到皮膚變得好淨透,亮白,毛孔細緻左,感覺比之前潔淨、光滑好多。
治療師比我睇返原來真係吸左好污垢出黎。(哈~有少少嚇親)
療程後對比返之前,見到膚色均勻透白左好多,但最明顯都係見到黑頭位置乾淨左好多,係無痛情況可以有咁乾淨既效果,真係非常吸引,以後都唔洗再捱針清的痛苦,做Hydra Facial無痛清黑頭 又唔會令到毛孔變粗,真係太正啦!!
做完唔會有任何不適,亦無需恢復期,連泛紅都無,化返個妝即時再可以去街,無人知你做完FACIAL,如你都有以下問題就一定要試下BeautyPlace新一代Hydra Facial皮膚吸塵機啦。
l          粉刺 & 毛細孔粗大
l          黑斑 & 膚色不均
l          細紋 & 皺紋
l          油性痘痘肌
現在我的讀者只要出示呢篇BLOG,即時可以免費體驗HGF皮膚吸塵機一次,快D致電以下預約熱線或到FACEBOOK PM預約啦。
FB專頁: facebook.com/beautyplacegroup

預約熱線: 2770 3668


感謝BeautyPlace提供療程體驗,歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言