2016年11月10日 星期四

轉季敏感肌必用 @LA ROCHE-POSAY抗敏全效修護面霜

我一直都係敏感性皮膚, 尤其近排轉天氣皮膚總係又痕又紅, 每年在呢個時間揀護膚品我都十分小心, 但今次體驗 醫學品牌LA ROCHE-POSAY抗敏全效晚間修護面霜 及 抗敏全效修護面霜 , 我今個冬天唔需要再左揀右揀啦 ^^
LA ROCHE-POSAY首支專屬敏感肌的晚間修護霜未講功效先講下包裝設計先,以最新100% Airtight密封式無菌包裝設計,打開蓋後只需向OPEN方向樓開可以即時使用,夠晒方便而且衛生,原來單是瓶蓋已由 15 個配件組成,密封包裝可消除所有可能造成過敏的刺激物,確保產品零污染。
 TOLERIANE ULTRA OVERNIGHT抗敏全效晚間修護面霜 不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂,無添加簡約配方,排除所有潛在的刺激或導致過敏的物質先用上手試試質感,感覺好滋潤,好容易推開,用後手上即時充滿光澤。
因為我皮膚較乾,所以我會將面霜分別點在額頭、鼻頭、面額及下巴位置,再慢慢用手推開,面霜內有肌鈦及維他命E成份,有助中和自由基,全方位排毒抗氧保護肌膚,滋潤、柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化。
有時遇上皮膚有少少痕,我會用佢做少少按摩動來舒緩一下皮膚不適,感覺到面霜一D都唔刺激,因為佢含有LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效,有活性成份,有助抗發炎作用,舒緩改善皮膚敏感症狀,
面霜好容易被皮膚吸收,用後見到皮膚滋潤度大大提升,即時有光澤,有效修護我的敏感肌膚,第二朝起身面上都少左敏感症狀同埋唔會有忟忟緊的感覺。

夜晚修護得咁好,日間都唔可以忽略,TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護面霜受到(潤質感),有效抑制因發炎癥狀而引起的敏感,修復皮膚自然的屏障即時補濕柔軟肌膚,用上手試試,覺得呢枝比較晚間修護面霜質感較輕,出街唔會油光滿面,同樣適合敏感性、過敏性、濕疹皮膚使用。

抗敏全效修護面霜創新配方,精純成份,極緻安全,用上面後同樣有足夠滋潤,柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化,同樣LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效,但講到尾我就最鐘意佢 輕盈清爽的質地 ,有妝前打底霜用後可即時上妝都無問題 ^^

其實有敏感人士就會知道,除左面上敏感,頸部都係經常有感敏情況出現的地方,所以我一定會將有修護成份的護膚品輕塗在頸上,LA ROCHE-POSAY抗敏全效晚間修護面霜 及 抗敏全效修護面霜就照顧晒我日與夜的皮膚需要。

TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護面霜 (潤質感) $290/40ml TOLERIANE ULTRA OVERNIGHT抗敏全效晚間修護面霜 $290/40ml以上產品全部用上無添加簡約配方,排除可能引起過敏或刺激的成分,不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂,有興趣了解更多歡迎瀏覽以下官方網址
http://www.cn.laroche-posay.hk/

#LaRochePosayHKSponsored #larocheposayhk #abetterlifeforsensitiveskin #toleriane #ultraovernight


感謝SHE.COM及LA ROCHE-POSAY提供產品體驗,歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 

沒有留言:

張貼留言