2022年12月22日 星期四

超實用 @芯動便當盒Plus

小周董返咗三年小學上星期終於全日上課,雖然我表示無奈,但小朋友就非常期待,作為媽媽見到佢咁開心,亦都希望佢喺學校食飯可以食得健康啲,我努力準備健康有型飯盒俾佢帶返學,呢個時候好開心,收到Swanz品牌嘅芯動便當盒Plus,最正係你用返盒嘅職教圖加保溫袋,可以延長保溫時間,小朋友午飯時間都可以食到有溫度嘅愛心飯盒。而家仲有限時優惠,要購買就要快啦。

芯心動便當盒Plus有唔同size可以選擇,大size足足有650 mL,小周董咁大食放滿一個飯盒先可以滿足佢。小學生要帶飯,最緊要係有長時間保溫效果,飯盒本身較厚身,加上矽膠套,再連同保溫袋,三至四個鐘頭保溫完全冇問題。
飯盒分開咗兩格,唔同味道嘅食物分開擺放,唔會混合影響食物味道。飯盒容量真係好充足,放到不同款類嘅食物,非常實用。


小朋友拎飯盒最緊要係穩陣,飯盒有高度防漏,唔會整到成個袋都污糟晒。 加上靚靚保暖袋,除咗設計好之外,安全扣令到飯盒唔會郁嚟郁去,小朋友攞得輕鬆,唔會倒瀉飯餸菜汁。



而細飯盒容量少啲550ml,有時我會拎返公司整個面,或者比細佬做保溫盒食飯,因為近排天氣咁凍,d飯餸好容易凍晒,用佢放住食物,暖笠笠嘅飯餸細佬食飯都食多幾啖呢。

飯盒除咗有不同size,仲有唔同顏色,總有一款適合不同類型嘅小朋友,好用嘅飯盒一定要介紹俾身邊嘅媽媽朋友,大家如果有興趣而家仲有優惠,有興趣請瀏覽以下網址
FB-@swanzbrand.hk IG-@swanz.hk #ohayobento #ohayo #swanz #swanzohayo #ohayolunchbo 盒PLUS #芯動陶瓷便當 #Swanz便當#便當盒#保鮮盒#分離

歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝Swanz提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言