2021年10月27日 星期三

D-UP絲滑特濃防水眼線液 易畫鎖色勁好用 文末有Giveaway!

成日帶住個口罩總係覺得其他人特別留意自己對眼,所以我就算唔化妝,都一定會畫返條眉同眼線,成個樣就會精神好多,我揀眼線筆最緊要容易操控同埋唔易甩色,一直都用開D-UP 眼線液 ,佢極細 0.1mm 筆尖, 完美勾畫幼細眼線,顯色度高,輕鬆畫出理想線條,最正係佢有特強防脫妝配方,有效防水、防汗、防淚水、防油,一畫速乾配方 24 小時持久不脫色 ^^


為左比大家感受下D-UP 眼線究竟有幾好用,今次多謝D-UP送出 30枝絲滑特濃防水眼線比大家,只有根據以下簡單步驟就有機會得到啦,大家都TAG埋朋友一齊留言參加啦!! ^^

1. 必須於FB 讚好 D-UP HK專頁 及 追蹤 #小周董世界 專頁
2. 分享POST及留言 想要D-UP防水眼線 + TAG 5位朋友
3. FOLLOW 本人IG: 1437rita
4. 參加者請 最少LIKE 本專頁內最新 5個POST
5. 11月11日11PM CUT,7天內我會LIKE得奬者留言及PM ,得奬者需自付郵費 (#禮品為D-UP舊裝版,敬請留意。)


D UP 眼線系列曾榮獲 cosme 及 日本樂天市場化妝品部門 等獎項,實力備受肯定。 系列設有

0.1mm 及 2mm 筆尖,顯色度高, 容易勾畫粗幼眼線 。速乾配方 加上 防水、防汗、防淚水 及 防油 功效,使眼線持久不脫色。今次試嘅係D-UP嘅絲滑防水眼線液,0.1mm筆尖好易就畫到細緻嘅線條,好啱畫眼尾位置!


我體驗左2枝絲滑防水眼線液(黑色)、絲滑防水眼線液(茶黑色)真心都一樣咁好用同咁易襯,但我覺得如果染髮朋友茶黑色會更容易襯拾,睇落自然柔和,(茶黑色)仲拎到日本殿堂級美容雜誌「美的」第3位添 ^^

⚫ 極細 0.1mm 筆尖, 極緻絲滑筆觸 完美勾畫幼細眼線

⚫ 濃密黑色/深啡色/自然啡色眼線液,顯色度高,輕鬆描繪理想 線條

⚫ 特強防脫妝配方,有效防水、防汗、防淚水、防油

⚫ 一畫 速乾配方 24 小時持久 不脫色


銷售點:香港澳門莎莎、DON DON DONKI、@cosme、AEON

#DUP #SASA # DONKI #cosme #Aeon #絲滑特濃防水眼線筆 #眼線 #眼妝 #不暈染 #giveaway #blogger

大家如果都想同我分享你的經歷,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝D-UP 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.com,  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言