2021年9月30日 星期四

剖腹媽媽恩物 @易理妥褪疤貼加大片裝

唔知大家有無發覺年紀越大d疤痕越難退,我身邊亦好多媽媽朋友開刀生BB後,對於肚上面那一條深深的疤痕感到好困擾,原來德國傷護專家易理妥褪疤貼推出左加大片裝,XL 裝長達 14.6cm 對付特長疤痕更有效、更貼服,特別是適合剖腹或手術等導致的長疤痕,或者因運動而留下疤痕的人都適用,我即刻話比身邊媽媽朋友知,佢地開心大呼 <終於等到了> yeah ^^


易理妥褪疤貼備有 2 種尺寸,正常尺寸 6.8cm 可依照需要裁剪成合適大小,不含藥性成分、任何年齡都用得。專為特別肌膚、顧及不同長短大細疤痕嘅需要,小朋友成日都會撞親跌親,我都比小周董用左易理妥褪疤貼去除佢腳上撞親的疤痕。


易理妥褪疤貼質感親膚溫和,質地輕薄小朋友貼足全晚都無任何痕癢,因為透明設計就著痴住返學都吾會影響外觀,可以依照需要裁剪成合適大小 ・ 防水保護、敏感肌膚可用 ・ 透明透氣、有彈性,小朋友貼住就住跑跑跳跳都唔會甩。


小周董用左十日左右,見到疤痕明顯淡左好多,臨床試驗證實 3 星期起會更見效,可以減淡、平伏帶紅或凸起嘅新舊疤痕,我都試過真係好WORK,不過真係要持久每天用,就一定有效果,我而家對腳少左疤痕終於可以著返短裙,對腳唔會再一鐽鐽咁失禮啦 ^^


易理妥褪疤貼於各大商店有售

#Elastoplast #易理妥 #褪疤貼 #最快 3 星期有效 #加大片裝 #新登場 #快速減淡新舊疤痕 #臨床試驗 證實 #elastoplasthk

大家如果都想同我分享你的經歷,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝易理妥提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.com,  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言