2021年7月5日 星期一

甩頭髮有救啦 @D2S油防脫洗髮露 及 頭皮激活精華

生完BB之後甩頭髮問題一直困擾住我,但照顧小朋友實在太忘根本無時間去理,好開心早前體驗左D2S油防脫洗髮露 及精華,用左3星期洗頭水果然幫到我頭皮乾淨左好多,有效預防脫髮之餘,配合埋精華更加幫我促進頭髮增生,增加頭髮密度,見到額頭位置仲生長左不少BB毛,太開心了 ^^


源自法國的醫學品牌D2S推出全新醫學防脫系列有2款分別係: 淨油防脫洗髮露 及 滋養防脫洗髮露, 一樣都係採用純天然成份,透過多項醫學臨床驗証,為不同髮質預防及解決脫髮問題。D2S乃法國廠方Floxia International Sarl旗下國際醫學護膚品牌。D2S代表Dermocosmetic 、Science、Solutions,其宗旨是提供以科學為據的醫學護膚配方。為打造低敏健康護膚 產品,憑藉其頂尖的科學團隊,結合多項臨床實證,為不同膚質解決肌膚根本問題。

我本身頭髮比較容易出油,所以淨油防脫洗髮露就好適合我因為佢主要成份 Panthenol 右旋維生素原B5-具有抗炎特性,能深層滋養頭皮,增進頭髮健康,讓頭髮變得 強韌有彈性,滋潤並回復光澤,再配合埋以下4種成份,可以全面改善到我頭髮的問題...

Zinc PCA 鋅: 能去除頭皮上的多餘油脂,有效控油及調理頭皮的水油平衡

Citric Acid 檸檬酸: 調節頭髮表面的酸鹼度,並能將頭髮清潔後的毛鱗片閉合,使 頭髮變得滑順不毛躁

葵花油: 富含維他命E及亞油酸,能幫助中和損壞頭髮和頭皮的自由基, 並有效阻止頭髮斷裂,保持頭髮上的水份

磷脂: 有效保護角蛋白纖維並幫助重組,有助促進頭髮生長


洗頭水味道清新不濃烈,泡沫適中,適合中至油性髮質,有醫學功效,具抗炎抗菌功效,徹底清潔頭皮上的污垢,有效清除油脂,平衡皮脂分泌,預防毛囊堵塞,仲可以加強頭髮堅硬性及光澤,修復受損髮質,有助降低頭皮中二氫睪酮(DHT)水平,刺激血液循環,預防脫髮,維持頭髮蓬鬆及清爽。

洗頭後感覺到頭皮真係好乾淨,好清爽但又唔會好乾,頭髮仲比之前貼服添。


洗頭後配合D2S頭皮激活精華,可以為髮根灌注營養,增加頭髮毛囊的吸氧量,有助萎縮的毛囊重新擴大,促進頭髮增生,增加頭髮密度,加強稀疏或脆弱頭髮的堅韌性,加速頭皮血液循環及細胞新陳代謝,長出健康、豐盈又強韌的秀髮。

噴完後記得要按摩下頭皮幫助精華吸收在頭皮內。keep住用左3星期最開心覺得頭髮真係密左,前額位置見到生長左不少BB毛,我會努力keep住用希望頭髮可以回覆返生BB之前的狀態啦。

Deep Balancing Shampoo (oily) 淨油防脫洗髮露 /

Deep Nutrivite Shampoo (dry) 滋養防脫洗髮露 

HKD230 / 200ml

於指定醫學美容中心有售,查詢可到以下官網
https://www.facebook.com/D2SHONGKONG

大家如果都想同我分享你的經歷,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝D2S提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言