2020年1月14日 星期二

簡單成功抗皺,推薦Nivea細胞激活抗皺緊緻系列。

一條紋老幾年,唉~近年眼紋開始越來越多,懶得化妝早前走去配個眼鏡遮下醜,UMM....不過我都知呢個唔係解決方面,所以係時候用下抗皺產品,市面上好多大品牌其實都係用明星效應,抗皺效果有幾出眾真係見仁見智,但Nivea就係連消委員會都證明左佢的護膚品性價比起好多高級品牌仲要高。其中NIVEA® CELLULAR FILLER稱為全港No.1 眼霜,因為佢蘊含高濃度雙鏈透明質酸及膠原Booster激生蛋白,可以減淡細紋,修護保濕同時擊退眼袋,效果絕對可以媲美專櫃品牌。^^
我今次就好開心可以率先試左佢最新的一系列抗皺產品,包括:Nivea 細胞激活抗皺日霜,Nivea 細胞激活抗皺眼霜及Nivea 細胞充盈緊緻抗皺雙效面膜,效果相當好,加上大眾化嘅價錢,大部份人都可以負擔得到,值得推薦比大家。
當中Nivea 細胞激活抗皺日霜有效自我透明質酸和膠原蛋白再生,更可自然提亮及均勻膚色,提亮抗UV,緊緻充盈彈滑,免受紫外線的光老化、微損傷和斑印形成。最鐘意佢質地柔滑清爽,瞬速吸收,用後皮膚滋潤,充滿彈性。^^

而成個系列我最鐘意呢枝細胞激活抗皺緊緻修護眼霜,有細胞激活配方蘊含高濃度透明質酸及膠原Booster,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明質酸增生,升級極緻抗皺效果。含Magnolia萃取精華,提升抗皺效果,眼紋自然唔會咁快出現啦 ^^
質地輕盈,清爽配方專為幼嫩眼肌而設,所以用後都唔會痴笠笠,我每天早晚使用。取適量輕輕塗於眼周肌膚直至完全吸收,容易吸收,用後眼部即時感到好滋潤。我用左大約2星期明顯覺得眼部肌膚再無乾爭爭,幼紋亦比之前減少,化起眼妝都特別有光采,效果咁好難怪係全港24款同類型眼霜中排名第一,No.1 最高效抗皺眼霜果然唔係得把口,真心有效才可以叫NO.1。

建議配合其他NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列產品使用,達至理想的護膚效果。我自己用左7天皮膚比以前幼嫩同埋有彈性,面上d幼紋真係淡左不少,如果連續使用28天,完成整個肌膚更生周期,肌膚會有明顯改善,想成功抗皺緊緻當然要KEEP住用啦^^ 除左每日使用抗皺產品,每星期做2-3次由法國進口的Nivea 細胞充盈緊緻抗皺雙效面膜。
每片面膜內均有保鮮膜鎖存高效抗皺精華成分,研發自德國細胞Filler科技,敷面時為面部帶 來10分鐘放鬆 Treatment ,比一般面膜更快保水充盈, 帶來3重功效,撫平及減少皺紋和乾紋、緊緻提升和重塑輪廓,皮膚用後特別柔滑同有光澤。
Nivea CELLULAR FILLER 細胞激活抗皺緊緻系列帶來全新抗皺護膚,全個系列一齊用,效果更明顯,我經過1星期密集修護後,肌膚比之前更幼滑細緻,明顯提升整體膚質,最重要係價錢合理,效果媲比專櫃品牌的抗皺、緊緻的護膚品牌,我會努力用至少28天完成整個肌膚更生周期,7日效果己咁理想,我都非常期待1個月後的肌膚表現,真心推介呢個Nivea細胞激活抗皺緊緻系列比大家。
而家仲可以拎走 $15現金券,一齊體驗No.1*雙皇牌組合:https://bit.ly/2IGicMk 大家如果對以上產品有查詢可到NIVEA既facebook專頁查詢啦!!

#全港number1眼霜 #cellularfiller抗皺眼霜 #7天極效抗皺 . #高濃度透明質酸及膠原booster #NIVEA #NIVEAHK #CELLULARFILLER #細胞激活抗皺緊緻系列 #全港No1眼霜 #高效抗皺緊緻 #超越專櫃品牌 #細胞充盈緊緻面膜 #法國進口
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝NIVEA提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言