2019年12月30日 星期一

Working Mum利用有限時間給予最好的陪伴及安排

生左小朋友之後都有考慮做WORKING MOM定全職媽媽,但我自己耐性有限,想同時返工又可以享受親子樂。由於我同爸爸都要返工,親子時間非常有限,我地都會更加珍惜同大小周董的玩樂時間。

陪伴唔止係個人同佢地一齊,個心亦都要同佢一齊。玩都要身體力行先得,盡量個心唔好只掛住工作或者部手機,因為小朋友會感覺到的。我相信每一個媽媽都想小朋友喺開心有愛的環境下成長,可以喺不同領域上都小朋友選擇最好的,例如大小周董喺學習上,想佢喺一個師資優良的學習環境上學習、為左佢地健康我地亦盡量選用優質健康的食物等等。

而我呢兩胎都盡量餵哺母乳,因為母乳有豐富的營養。母乳中其中一種重要的成份就係乳鐵蛋白,乳鐵蛋白係組成免疫系統重要的成分之一,初乳含量最高,有助支持BB的免疫力,令BB有健康既身體可以盡情探索。不過WORKING MOM一邊返工一邊泵奶,身心都有好大負荷,所以停左母乳後我都選擇含有乳鐵蛋白的奶粉品牌,Enfinitas就係市面上唯一有乳鐵蛋白的正貨奶粉品牌。
我做左好多RESEARCH發現,原來乳鐵蛋白可以有助增加BB腸道發展的速度,令到BB吸收力加強,而且腸道的乳鐵蛋白數量愈豐富,腸道壁膜就愈豐厚,可形成強效抗菌、抗炎的屏障,咁即係BB都無咁易病啦 ^^

除了免疫力外,乳鐵蛋白仲能夠黏附鐵質,可以順利被BB腸胃吸收,有效預防鐵質缺乏症、貧血、缺鐵性疲乏。總之乳鐵蛋白有助嬰幼兒及兒童生長!


好好彩大小周董由細到大都唔算有咩大病,而家細佬開始大個,兩兄弟會自己玩,我地的親子時間,有時變成佢地兩兄弟的玩樂時間,但我同爸爸見到佢地咁相親相愛,真係好感恩呢 ^^

#美贊臣Enfinitas #初乳重要免疫成分乳鐵蛋白 #原生營養乳鐵蛋白   #樣樣都要quality #workingmum揮手區
www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言