2019年11月25日 星期一

快速解決頭髮問題 @B5瞬間重生護理Hair Fusion @ Elite Hair Group

自從生左小朋友後一直KEEP住短頭髮,近排頭髮長左發現髮質真係越來越差,唔知係咪年紀大左定平時太懶護理頭髮,所以正唸方法解決的時候,好開心可以去到旺角Hair Fusion @ Elite Hair Group體驗專為受損頭髮而設的B5瞬間重生護理,一次TREATMENT快速幫我修復我的爛頭髮 ^^

Hair Fusion位於旺角MTR隔離,一出地鐵站左轉,就係東方大廈,地點非常方便。上到去放低外套,店員送上成個零食架,仲有飲品,真係非常細心的VIP享受啊 ^^
今次我體驗B5瞬間重生護理 Instant b5 Infant Complex,佢有專利復合配方特別針對高度嚴重受損髮質研發,可以徹底修復乾枯、開叉、折斷、蛋白質及水份高度流失髮質,深層護理,修復、重組及重建內在 結構,令秀髮重生,回復輕盈、柔順、健康、亮麗。睇下我呢把亂草....今次真係靠你囉!!
髮型師先同我講解成個TREATMENT的功效,再了解我的髮質,用返一款適合我的洗頭水幫我洗頭同埋去除頭皮角質。
B5瞬間重生護理當中包含三種修護頭髮及頭皮層成分:高純度維他命B5、NaPCA及透明質酸,另外還有四種天然養髮提取物:水解羽扇豆蛋白、甜扁桃油、巴西果籽油和橄欖果油,為頭髮作深層導入護理。每次都係全新的一盒,保證乾淨衛生。

髮型師會先將第1號護理產品塗上我的頭髮上,再用保鮮紙包住,等待15分鐘左右
之後會塗上第2及第3號護理產品,髮型師細心情度令我有D唔好意思,但佢話咁先專業同埋咁先可以令到我每條頭髮都可以得以修護。

最後再用蒸氣加強修護效果,靜靜等20分鐘,成個B5瞬間重生護理就大告功成。
洗頭後己經感覺到梳頭無再打晒卡,髮型師吹頭時都話好順 (BTW又可以享受到DYSON風筒...好開心^^)
成個TREATMENT約一個多小時,做完之後見到頭髮真係變得好貼服,毛燥減少左好多,頭髮比之前更有光澤,柔順左好多。

最理想係唔只做完當日頭髮變好,頭髮隔左一星期依然好貼服,好順直,朋友仲以為我走左去做負離子,B5瞬間重生護理真係可以幫到頭髮由內到外的修護。

Hair fusion @ Elite Hair Group
地址:旺角亞皆老街24至26號東方大廈4樓全層
電話: 23633573
https://www.facebook.com/hairfusion.hk/
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝Hair Fusion @ Elite Hair Group提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言