2019年7月15日 星期一

有型輕巧Sudio X Niva無線藍芽耳機

我呢d working mom又要返工又要湊小朋友,我每日唯一relax旳時間就係坐車,45分鐘車程入面聽下歌,放低電話比自己抖一抖,MTR內比較嘈,所以我選擇耳機除左音質要好,隔聲功能的入耳式設計亦都非常重要,近排我就用緊呢款Sudio X Niva無線藍芽耳機,好多朋友見到我用都話想試下,我比佢地聽完個個都話要入手 ^^


Sudio X Niva無線藍芽耳機除左滿足到我聽歌要求,最重要外型簡單得來又有型,配合日常穿搭都非常容易。

Sudio係目前市場上有多功能性,而且造型絕不單調,富設計感但絕不會犧牲音質的耳機,兩者兼具而價錢合理,Sudio絕對係兼具北歐時尚感及功能性於一身,幾百蚊就可以入手,任何人都可以能負擔。加上輕巧設計,拎出街都非常方便。單次充電己經可KEEP住播放3.5小時,攜式充電盒更加可提供4次的額外充電,帶來總共 17.5 小時的音樂播放體驗添。

NIVÅ係Sudio第一款真無線藍牙耳機。入耳式耳塞設計,可顯著屏蔽周圍環境音,具備藍牙4.2版本與日常防水濺防汗功能,適合重訓、健身、通勤與其他日常使用。有型的黑色圓形盒放住耳機,SIZE只係一個粉盒咁細,單邊耳機僅重5g,便攜式充電盒為 53g,女仔拎出街就算放係細細個手袋內都絕對無問題。

Sudio X Niva無線藍芽耳機秉承 Sudio 一貫簡約設計風格,真無線藍牙耳機技術,有三種不同尺寸的適配耳塞,佩戴舒適,穩固貼耳不掉落 ,我因為耳門位有耳環,所以用細SIZE就剛剛好。

耳機音質非常好,帶住佢聽歌成個人都好RELAX,而且隔聲功能好好,就算MTR好嘈都唔影響我享受音樂。耳機仲有好多功能按鈕,可控制音樂與語音呼叫。藍牙訊號接收距離 33英呎(約 10米) ,仲支持Siri 和 Google 智能助理添。
Sudio X Niva無線藍芽耳機有色選擇,分別係黑色、白色同埋好多女生都鐘意的粉紅色。仲有一年保養。而家憑以下代碼仲有折扣優惠呢。
折扣代碼(全館商品85)   ritaandhim_niva  
此外於7月31日前仲會額外 Sudio 設計Tote bag 。
大家如果有任何查詢或有意選購,可到Sudio 香港官網:https://www.sudio.com/hk/earphones

www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝Sudio 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言