2019年5月27日 星期一

改善我的泛紅肌膚 @Kiehl’s金盞花修復精華面霜

香港天氣成日變,有時好乾又有時好濕,皮膚一適應唔到就會變得好敏感,我一直都有用開Kiehl’s金盞花系列產品,今次Kiehl’s最新推出左金盞花修復精華面霜,佢蘊含最高濃度金盞花精華及微金盞花瓣,有效即時修復及保濕,仲可以鎮靜皮膚,真係啱晒我呢d敏感肌使用。
Kiehl’s金盞花修復精華面霜質感水潤,成份如下:

金盞花精華

蘊含過百片微金盞花瓣及高濃度金盞花精華,具有有5種能減輕敏感及刺激的天然成分,具有抗炎及抗氧化功效,幫助鎮靜修復肌膚。

洋甘菊萃取

這種天然花朵萃取物是一種強效的抗炎成分,可以舒緩肌膚不適,幫助暗瘡疤痕癒合,更可以提升肌膚光澤。

甘油

能為肌膚源源保濕,並產生「水庫效應」,增強肌膚的儲水能力,令皮膚更具彈性、飽滿,更可強化肌膚天然屏障。
我塊面間中就有泛紅情況出現,Kiehl’s金盞花修復精華面霜可以幫我改善呢個情況,亦有效即時改善面上細紋,柔滑肌膚重煥光澤,啱晒我呢d因為肌膚經常面對壓力而變得脆弱敏感的人使用
每日早晚用上金盞花植物精華爽膚水,用化妝棉輕抹上面,有效紓緩調理肌膚,令肌膚更水潤健康。之後再塗上金盞花修復精華面霜。大部份使用者用左一星期後 98% 紓緩敏感  98% 減輕泛紅  98% 修復肌膚  96% 細緻膚質。
面霜容易推開,全面塗上再加以按摩,使面霜浸入皮膚底層。
Kiehl’s金盞花修復精華面霜係透過創新金盞花精華分子技術,水凝質感與肌膚接觸,瞬間轉化成數以百計的微金盞花瓣及金盞花精華,深入滲透肌膚,源源釋放金盞花的神奇修護功效,有效紓解肌膚不適同時強化保護屏障。見到皮膚比之前更有光澤及變得水潤,持續使用,仲可以顯著減輕泛紅情況添。 
Kiehl’s金盞花修復精華面霜同Kiehl’s其他金盞花產品比較,金盞花修復精華面霜係蘊含有最高濃度金盞花精華。所以建議配合金盞花系列產品使用,效果一定係最理想。
金盞花系列產品包括金盞花深層潔面泡沫金盞花植物精華爽膚水,及金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜。呢枝金盞花植物精華爽膚水仲係我差不多全年都會使用的一枝產品,因為真係好好用呢。
大家想了解更多Kiehl’s金盞花修復精華面霜,可以瀏覽以下網址:
https://www.kiehls.com.hk/zh_HK/%E9%87%91%E7%9B%9E%E8%8A%B1%E4%BF%AE%E5%BE%A9%E7%B2%BE%E8%8F%AF%E9%9D%A2%E9%9C%9C/KHL270.html
Kiehl’s金盞花修復精華面霜
50ml / HK$360
100ml/ HK$620


@Kiehlshk 
#Kiehlshk #100MicroPetals #微治癒 #CalendulaMiracle
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Kiehl’s提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言