2019年4月29日 星期一

長長睫毛不再是娃娃的專利 @JC BEAUTY 睫毛再生療程



有一雙大眼睛望落成個人都會精神好多,而長長睫毛就可以幫到大家擁有一雙大眼一樣,今時今日想有長長睫毛除用假眼睫毛就係植眼睫毛,其實想擁有健康、長長密密的睫毛,首先要延長自己本身睫毛的壽命,以及激發一直處於休眠期的毛囊了。今次我就去左強調單次收費的 JC BEAUTY 體驗睫毛再生療程,一入門口見到呢個花花門牌就即刻忍唔住自拍打卡...哈哈 
 JC BEAUTY位於銅鑼灣地點好方便,今次體驗睫毛再生療程係真正令到自己眼睫毛更長及更濃密,本身我自己D眼睫毛唔算好長,所以我以前成日都好羨慕一D有長長眼睫毛的女生 ^^
治療師話 睫毛再生療程係使用 GMP 認可,獨家品牌之德國優質技術,絕對 ”安全無副作用” 及 “快速” 地激發正在睡眠的毛囊,並能把生長週期延長,使睫毛激增、變得更長、更密、更強壯,只要一個月一次,總共做 3 次激活毛囊,效果可以KEEP到長達 1至 2 年添。
 一開始治療師先幫我細心地清潔眼睛及落妝。
佢地用上的精華都係高品質,係專研毛髮原材料,不含藥性,不含激素,所以絕對無副作用,安全高效。
 其實孕睫術係採用尖端儀器,打開睫毛根部吸收管道,激活毛囊組織,補充營養,讓睫毛自然生長。首先治療師塗上精華液
每次療程 都會用上新的導頭,確保乾淨衛生

 治療師好細心地講解比我知 睫毛再生的原理同效果,除左精華呢枝導入器可以話係另一個主角
 用的過程唔會痛,只係會有d痕痕地的感覺,透過導入器將精華導入到睫毛根部位置,激活毛囊
而家做上眼睫毛再生療程 仲會送埋下眼睫毛再生,咁上下眼睫毛都可以一齊變長呢。成個過程大約45分鐘就完成,我覺得做完後睫毛好似有返生氣咁,感覺強韌左。
JC BEAUTY 睫毛再生療程 ,其實做一次己經見效,最勁可以令到真正睫毛激增最長13mm、增加粗度、變得濃密!不傷睫毛,最快10至20日就可以見到效果。
 回家後記得早午晚都塗上精華液,我勤力使用左7日,覺得睫毛比之前真係生得更快更粗同埋更長,非常期待20天後的效果。
大家如果對JC BEAUTY 睫毛再生療程 可以到以下官方網址查詢或預約啦。


www.jcbeauty.hk
What Apps:9133 2286
銅鑼灣渣甸街25-27號金利隆中心10樓全層
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝 JC BEAUTY 提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言