2019年3月4日 星期一

超級舒服大眼仔 @ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡

我唸好多女仔同我一樣都想自己有一雙大眼睛,除左可以化妝外,一對大眼仔真係可以令到雙眼變得更大更有神,好開心早前收到ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡,佢係專為亞洲人而設計,有獨家深層保濕鎖水份子,超強的保濕效果令到我就算全日帶住隱形眼鏡都好似無帶一樣,真係前所未有咁舒服,當然我最鐘意就梗係佢既特大黑色環圈,令到雙眼變得更大更有精神,原來佢仲有好多顏色選擇,我就揀幾對我鐘意既顏色試比大家睇下 ^^
 Delight 隱形眼鏡有幾款系列,包括自然系列、幻彩系列,亮麗系列,呢款自然系列有2款顏色:包括時尚棕色同埋亮眼黑色。
幻彩系列就有5款幻變色彩包括: 金啡、魔幻灰紫紅翡翠綠同埋寶石藍。
亮麗系列有 4款自然色彩包括: 情深啡柔情啡銀影灰同埋紫玫瑰。
但我最鐘意都係ONE-DAY Delight MAX Beauty系列,因為佢有創新獨特的星閃花紋,帶上去好似閃閃發光一樣,4款顏色一樣咁靚同埋好容易carry,包括:Sugar Brown 焦糖啡、Purple Berry 葡萄紫、Creamy Gray 灰忌廉、Gold Cherry 櫻桃啡。
ONE-DAY Delight MAX Beauty系列隱形眼鏡最鐘意佢有特大黑色環圈及特大中心無色光學區,弧度8.5mm,直徑14.2mm,著色直徑13.4mm,係ONE-DAY Delight 系中最大的。
我帶左以為好浮誇的Purple Berry 葡萄紫色,但其實帶上後感覺好自然,仔細睇先見到神秘紫色,特別顯出型格。
Sugar Brown 焦糖啡輕易就可以幫我打造最自然又唔會太造作的大眼效果,
以前帶隱形眼鏡成日會帶到出晒紅筋,但ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡中心無顏色光學區直徑直達8 mm, 避免色素阻擋視野, 令視野更清晰, 無阻氧氣直達眼球,咁就唔會令到眼球缺氧起晒紅筋啦。
睇下我帶起Creamy Gray 灰忌廉就算只係淡妝示人,雙眼亦一樣格外精神。
隱形眼鏡鏡片完全包覆顏色不掉色, 顏色不會直接接觸眼球, 令色素層夾於鏡片中間, 並不會接觸眼球, 而顏色色素均由美國FDA認可, 對眼睛無害認證, 確保配戴安全,帶起上來更舒適,而呢款Gold Cherry 櫻桃啡可以增加立體感,任何場合都適合配帶。
ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡同其他ONE-DAY Delight MAX, MAX2 & MAX 3即棄隱形眼鏡同樣有HA可以鎖住一千倍水份,滲入眼睛內, 令雙眼一整天配戴都一樣咁舒適,尤其適合我呢d成日喺冷氣環境工作,同埋成日對著電腦工作的人仕。
 就算成日帶住佢返工,雙眼都可以保持濕潤,好似擁有一雙水汪汪大眼睛一樣。
至於當有戶外活動時,ONE-DAY Delight MAX, MAX2 & MAX 3都同樣具有紫外線防護功能, 能有效阻隔99.9% UVB 及92.3%UVA等有害紫外線,在陽光下配戴隱形眼鏡, 令到雙眼多左一層保障,就算去戶外都唔怕傷害到眼睛啦。
上面所有ONE-DAY Delight隱形眼鏡都可以配不同度數,大家可以揀啱度數先配帶,最後比大家睇下我帶左ONE-DAY Delight隱形眼鏡同無帶真係好大分別架。
上圖見到左眼同右眼,明顯帶左ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡的左眼係大好多,而下圖亦明顯見到帶左隱形眼鏡後雙眼變得更有神彩。
大家如果都想同我一樣舒舒服服就有一雙自然大眼睛,就快d去試下ONE-DAY Delight MAX Beauty隱形眼鏡同埋ONE-DAY Delight MAX, MAX2 & MAX 3隱形眼鏡啦 !!有興趣的朋友可以參考以下官方網站內容同免費登記試戴服務啊! ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝ONE-DAY Delight提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言