2019年2月20日 星期三

幸福要爭取...要講出口啊!

早排情人節一打開FACEBOOK少不了喺網上總會見到有朋友放閃,我可能喺朋友眼中好幸運,結婚多年老公大時大節都會為我花少少心意,不過其實呢D幸福係我自己爭取架~哈哈哈!! 因為我覺得兩夫妻耐左點都會變得好平淡,變得更像家人,所以有時就要靠大時大節去聯繫下大家感情。
我本身係一個浪潮主義的人,拍拖時我同老公都會互相比D小驚喜,到結左婚生左小朋友大家都忙,驚喜呢D野真係少之又少....但一年總會有一次,就算只係一份小禮物,大家收到依然會覺得好溫暖好開心。
由拍拖到結婚生仔,咁多年來我堅持大時大節就算無禮物都唔緊要,但兩口子點都一定要出去食餐特別D的飯慶祝下
可能你會話大節大節出去食飯好貴..........係!! 真係好貴...所以呢D飯可以提早食提早慶祝呢,就以今年為例,13/2食同14/2,價錢可以相差一倍,我就選擇13/2食,雖然放工後只係用左個半鐘就食完一餐,但個半鐘都係屬實我地兩公婆的私人時間,食完極速回家繼續做回父母角色氹仔訓覺。
到14/2情人節正日就係屋企食......男人的浪漫(乂燒與燒肉),同3位情人一齊過一樣可以好開心!! 哈哈!! 至於個蛋糕,都係我開口同老公講要切蛋糕,所以佢就準備。
所以我話今時今日做左人老婆咁多年,想點慶祝直接開口講,我身邊好多朋友話結婚多年都無慶祝習慣,忽然提出要慶祝會好怪,所以我希望剛新婚或剛生完小朋友的你們,由下一個節日開始,堅持反同老公兩個人出去慶祝,有時幸福係要自己爭取,男人本身係一個唔想煩的動物,你想點就開聲啦!! 唔好唸住等佢比佢SURPRISE,想自己開心直接開口,兩公婆放低面子...為左自己開心,為左大家將來有多D回憶,開聲吧!!!
以上的建議都係比一D結左婚的朋友,哈....如果你仲係拍拖......喂!! 珍惜拍拖個D時間啊!!! 第時要兩公婆出去拍拖食餐飯,一年可能得幾次機會架咋!!!!
另外我都想分享下,好似我呢D結婚幾年,感情唔濃又唔淡,但惱入面間中都會有D迷思,近期我就係網上見到一篇對<婚姻的迷思>的分享,當中以下幾點都係我的迷思,不論你有無宗教,睇左都好似有D得著同啟發,係度開心SHARE比大家!!!

迷思.1 婚姻的目的是…「婚姻的目的是讓我感到快樂。」
婚姻的目的不是「讓人感到快樂」,而是「合而為一」。
迷思.2 結了婚,另一半要和拍拖一樣服從我。
一段健康的婚姻,必須放下「贏」的目標。常常我們覺得自己贏了,實際上卻是輸得徹底。 儘管婚姻前是獨立的個體,但按聖經教導,進入婚姻要彼此合一,卻不代表掌控、霸道,而是更多放下、放手。
迷思.3 「愛能讓婚姻穩固。」
的確我們帶著愛的感受進入婚姻,然而,真正讓婚姻穩固的是「承諾」
迷思.4 「我期望改變我的配偶。」
不只是配偶,你無法改變任何人。婚姻的寶貴在於接納對方。

不少結婚的人都是「婚姻中的單身人士」「好的婚姻要花費相當大的力氣。」 別誤會,努力絕對是需要的。但比起花盡心思、用盡力氣,好的婚姻更需要的是砸下時間模塑的旅程:精心安排一些重要時刻,為彼此未來製造更多美好回憶,重視對方尊重雙方喜愛的人和事。經營婚姻不一定得大費周章,調整心態、勇敢踏進這趟旅程:無悔的給對方一個家,一個友好、溫暖的地方,一個不疾不徐、能夠得到和平和寧靜的地方,這就是一個<家>。
 雖然好多老公/老婆結婚後都不再浪漫,我頭先話幸福要自己爭取,係要開口!!! 但開左口對方都無反應,係咪代表就唔愛呢?! 當然唔一定啦,見到對方用心用力去愛這個家、愛小朋友,大家共同目標係為左屋企而努力,難道咁都可以否定呢D係愛咩?!
今時今日我同好多媽媽一樣,覺得自己的小朋友先係我的情人,佢地做任何野都覺得好,如果佢地唔曳曳真係日日都好似情人節一樣SWEET。
不過小朋友會成長,會有自己的生活,我地的長期伴侶始終都係隔離個位老公/老婆,我的方法就係用大時大節作借口,兩口子可以出去2人世界拍下拖慶祝下傾下計,可能大家有唔同的方法,但最緊要我想表達小朋友係重要,但都唔好忘記左另一半呢 ^^

同小朋友SAY I LOVE YOU同時...都同隔離個位講聲LOVE YOU啦!!
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言