2018年6月15日 星期五

7天就可以抗皺 @NIVEA CELLULAR FILLER細胞激活抗皺緊緻系列

好多女仔朋友都覺得抗皺係媽媽級先需要開始注意,但其實抗皺絕對唔可以等到年紀大先關注,越早抗皺皮膚出皺紋的機會就會越遲發生,想皮膚後生過真實年紀就要識得及早抗皺。
市面上好多大品牌都有抗皺產品但價錢真係令人吃不消,我好開心今次可以體驗NIVEA 全新小魔瓶,就係CELLULAR FILLER 細胞激活抗皺緊緻系列 ,佢有德國再生細胞Filler 抗皺技術,破天荒引入雙精華概念,細胞激活配方蘊含高濃度透明質酸及膠原Booster,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明質酸增生,有升級極緻抗皺效果。 產品可以有效7天重啟細胞自我修復機制,激活透明質酸及膠原蛋白再生,我用左7天見到皮膚比之前更加緊緻同有彈性,,,真係太勁啦!忍唔住要即刻同大家開心SHARE先
成個系列入面我最鐘意激活細胞7天濃縮精華液(28天精華裝),佢一盒有4枝,每枝都蘊含Cellular系列內最高濃度之透明質酸及Collagen膠原Booster,可以深入滲透肌底,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明質酸增生, 創新的7天安瓶有如肌膚的每天集中修護,輕潤及高度精準設計的密集精華配方。深層護理,定量分裝,每一滴都可以幫肌膚進行密集緊緻修護。單獨使用及配合其他精華,效果同樣顯著。
用之前我皮膚比較暗啞,乾燥,面上不同位置亦開始有細紋出現 >.<
濃縮精華可於早晚潔面及爽膚水後第1支使用的精華,激活細胞7天濃縮精華液內的透明質酸可直達肌膚底層細胞,幫肌膚即時深層保濕,同時刺激底細胞,有效從根本改善肌膚,長效水嫩、緊緻。

細胞激活抗皺 7天濃縮精華係Nivea首支濃縮精華,細胞激活配方蘊含最高濃度雙鏈透明質酸 及膠原 Booster BoosterBooster 激生蛋白,活化肌膚細胞自我更新促進 膠原蛋白和透明質酸增生。使用方法好簡單,早晚於洗面後,在面上塗上精華....
容易有紋的地方我會特別注意,例如虎紋同頸紋,呢d較深的紋我會塗左少少,再加以按摩,皮膚用後會即時變得有返彈性,7天後肌膚更幼滑細緻,膚質明顯提升左添。連續使用 28 天,完成整個肌膚更生周期,仲可以強化抗皺及緊緻效果,肉眼都睇得見效果,真係好神奇,大眾化價錢但效果真係媲美專櫃產品,真係絕對係試。
同系列仲有其他產品,如果一齊用當然效果會更理想啦,好似呢枝細胞激活抗皺緊緻精華乳霜,同樣有細胞激活配方蘊含高濃度透明質酸及膠原Booster,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明質酸增生,升級極緻抗皺效果。含Magnolia萃取精華,提升抗皺效果。能即時撫平及減少面部皺紋,提升緊緻,更深層保水,回復幼嫩滑肌。
質地輕盈清爽,日間用就最啱,塗上會被皮膚快速吸收,仲可以當妝前打底霜,全日保持緊緻清爽,使用方法好簡單,每天早晚潔面爽膚後,取適量乳霜均勻塗抹於臉部。建議配合其他NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列產品使用,達至理想的護膚效果。
至於夜晚梗係用呢枝細胞激活抗皺緊緻修護晚霜,每晚要把握肌膚更新黃金時刻,佢既潤澤質地可以細緻溶入及瞬即吸收,高效撫紋抗皺,極緻滋養配方深層潤澤底層細胞,令肌膚即時水潤亮澤,緊緻飽滿。
每天晚上潔面後使用,取適量於掌心或指尖,均勻抹於臉部,輕柔按摩有助吸收。建議配合其他NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列產品使用,達至理想的護膚效果。
除左面部護理,眼晴又點可以忽視呢,呢枝細胞激活抗皺緊緻修護眼霜,同樣有細胞激活配方蘊含高濃度透明質酸及膠原Booster,活化肌膚細胞自我更新,促進膠原蛋白和透明質酸增生,升級極緻抗皺效果。含Magnolia萃取精華,提升抗皺效果,眼紋自然唔會咁快出現啦 ^^
每天早晚使用。用指腹取適量輕輕塗於眼周肌膚直至完全吸收。戴隱形眼鏡人士都啱用,建議配合其他NIVEA®細胞激活抗皺緊緻系列產品使用,達至理想的護膚效果。
我自己用左7日真係見到皮膚比以前幼嫩同埋有彈性,最重要係面上d幼紋真係淡左,我會keep住用,因為連續使用28天,完成整個肌膚更生周期,肌膚會有明顯改善,皮膚抗皺緊緻真係話咁易呢。^^

成套Nivea CELLULAR FILLER 細胞激活抗皺緊緻系列帶來全新抗皺護膚的定位步驟: 首先係前導精華液抗皺護膚效果倍增,全個系列一齊用,效果更明顯,最重要係價錢合理,效果媲比專櫃品牌的抗皺、緊緻的護膚品牌,所以真心推介比大家。
大家如果對以上產品有查詢可到NIVEA既facebook專頁查詢啦!!

#Nivea全新CELLULARFILLER #細胞激活抗皺緊緻 #7天極效抗皺 #高濃度透明質酸及膠原booster
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝NIVEA提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他13個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言