2018年2月4日 星期日

送10樽美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA丸 (孕婦/母乳媽必食DHA)

仲記得幾年前我大肚陀緊小周董時已經有食DHA丸習慣,因為DHA係腦部、視網膜及免疫細胞構成嘅重要營養成份。小周董未必係特別聰明,但佢個腦有時都真係轉得幾快,我鬧佢嘅說話,佢會係第二日適當時候用返來話我 =.='' 雖然咀多多有時令我都幾頭痛,但佢真係非常鐘意學習同發問,對任何事都感好奇,每次佢拎住本書都好開心同埋會問好多問題,所以我更加覺得DHABB成長真係好重要呢。
當我知道有第二胎時,加上我決定BB出世我會盡能力餵人奶,為BB嘅健康,大肚期間除左喺唔同既食物攝取不同營養,我都會食DHA丸,因為BB除左係我懷孕期間吸取DHA,到而家BB出左世我餵人奶,BB同樣需要透過母乳攝取高水平DHA,咁先可以有助BB既大腦發育。


不過市面上有太多DHA營養補充品時,而且普遍都會比較大粒難吞,仲有小小魚腥味。
所以我一直選擇食用美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA丸,因為佢原產地為加拿大,加上係美贊臣的產品,有信心保證,佢入面成份係由高純度藻油提煉而成,有清新天然檸檬味,啱懷孕或者生完BB時期口味,仲要細細粒好容易入口。
每粒Enfinitas媽媽藻油DHA丸含有200mg DHA,每日只需一粒就可以達到世界衛生組織建議準媽媽同母乳媽媽須攝取至少200毫克DHA,相等於每星期食至少兩至三次的魚,一粒已經提供足夠嘅營養比媽咪同BB,咁就唔洗食大量食物都有足夠營養,啱晒我呢啲貪靚媽媽,唔怕食得太多而過肥啦!
細佬B出世差不多7.5磅, 感恩暫時各方面都好健康, 而且仲好食得,未足月已經食緊4-5安奶。所以為左BB健康我會繼續堅持母乳餵哺。
而喺餵人奶呢段時間, 每日食一粒Enfinitas媽媽藻油DHA丸令BB繼續從母乳吸取所有重要營養素同埋DHA,希望第時細佬可以同哥哥一樣都係咁鐘意學習啦。
Enfinitas媽媽藻油DHA丸對BB咁好,有好野當然要同大家開心SHARE啦,今次就會送出10樽美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA丸比小周董世界嘅Followers,係 10 !! 10樽啊!!! 即係有 10 個得奬者,如果你地都想試下Enfinitas媽媽藻油DHA丸,就快啲通知埋你身邊啲媽媽朋友去以下小周董世界FANS PAGE參加抽奬啦!! 
www.facebook.com/1437ritaandhim
#小周董世界 #有好野一定要同大家開心SHARE #大送禮 #美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA  #專家建議每日200mgDHA #孕婦愛檸檬味是常識吧   #No1信心品牌   #細細粒   #母乳媽必食DHA  #細粒梗係容易吞啦   #Byebye魚腥味 
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝美贊臣提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言