2018年1月24日 星期三

母乳媽媽必備之物

2胎媽媽真係好忙,自從細佬出左世後,每日係屋企要同時照顧哥哥同細佬,好彩哥哥都算乖,開始乜都嘗試自己做,我呢個月主力負責餵細佬飲奶就可以,哈~ 睇下呢個BB咩事個樣咁苦? 哈~ 咪因為肚餓要搵奶食囉!!!
仲記得第一胎生小周董時,因為調理得唔好,不論自己身體同埋奶量都不足,而今胎頭一星期我全埋身餵母乳,但可能因為仲未上奶,細佬B食得少,所以去健康院檢查時發現佢有黃膽情況出現,每日要入院驗血CHECK黃膽指數,所以自此之後我決定由埋身改成泵奶,至少知道佢食左幾多,但初時每次泵奶都只係一至兩安...奶量都唔算太理想。
細佬B一訓醒就搵食,就算剛剛餵完隔一陣又喊,小周董每次見到細佬B喊都會走去唱歌安慰細佬,但當佢見到細佬個咀係度搵食,就會好心急叫我要快快餵奶比細佬,哈~好明顯哥哥仲緊張過我,佢好擔心細佬會餓親。 
可能因為第二胎關係,我心情再無好似第一胎咁緊張,加上有陪月幫手日日煲湯,第二個星期我就開始上奶,第一次見到自己泵爆個奶樽,真係有莫明嘅滿足感~哈哈!!
 因為奶量開始多,唔再餐餐泵完餐餐清,我要買返啲奶袋儲起佢,上一胎從來未用過奶袋,所以邊隻好都係靠問朋友,佢地比左2-3款選擇我,有啲價錢平但唔係度度有得買,有啲網上又話有漏奶情況出現,所以問多幾個媽媽朋友意見後,我都係決定跟返奶泵個牌子,揀返AVENT呢款母乳儲存袋。
 揀佢除左因為容易買到,最重要奶袋係雙層設計,有防漏雙拉鏈封口,人奶真係滴滴皆辛苦,唔漏真係好重要呢。
 奶袋用法真係超簡單,包裝面都有說明,但最重要係泵完啲奶放入袋封口前,要先將袋入面空氣盡量排出先封口。
 每個袋都可以寫上日期時間及放入幾多ml嘅奶,全部資料都要記得MARK低,因為人奶放入冰格只可以KEEP 3個月,唔寫日期就好容易比左啲過期奶BB飲架啦。
 奶袋仲有好處係較乾淨衛生,泵完即刻放入奶袋後密封,減少接觸外來細菌。 
經過3星期努力,我嘅奶量己經足夠BB全日需要,有時仲有多可以雪做冰奶,等遲啲我返工都有足夠嘅奶,比工人姐姐餵BB飲用。
其實做媽媽後變得越來越易滿足,雖然餵人奶比起餵奶粉真係辛苦好多,亦少左好多時間休息,但只要每次見到BB食完個滿足樣,我地覺得呢一切都係值得嘅。^^

#做足準備走人奶路

#BB用品要夠實用
#母乳媽媽必備之物
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言