2017年12月18日 星期一

送$25咖啡券【新手媽媽好幫手】美贊臣 MOMsenger

小周董下個月就4歲,而我肚入面既小小小周董亦都好快就出世,唔知係咪做左媽媽後記性真係寧捨差啲呢?!! 相隔4年要再次照顧一個NEW BORN BABY,好多人話已經有經驗唔會再咁緊張,但我真係好似已經唔記得晒初生BB要食幾多安奶? 點換片? 點樣同BB沖涼等等。
好彩而家上網做RESEARCH都好容易,我會去啲親子平台,或者問下媽媽GROUP朋友,不過佢地提供啲資料同講法實在太多,有時真係睇到我眼都花埋,亦唔知好唔好100%跟住做?!!!
無意中比我見到美贊臣A+ Facebook有一個叫 MOMsenger嘅功能,可以幫我解決日常湊B嘅問題,對於我呢要照顧2個小朋友嘅媽媽真係更加方便。
只要簡單 Subscribe美贊臣MOMsenger,就可以率先收到A+媽咪小貼士同埋專業既育兒資訊,有呢專業消息我就安心聽足指示去做,湊B自然更得心應手啦 ^^
由即日至1222日,只要click入美贊臣A+ Facebook專頁,再Subscribe埋並完成小測試,仲有機會贏取$25咖啡禮券添~正啊!!
https://www.facebook.com/meadjohnsonhk/videos/10155692372696125/
 哈~小測試其實好簡單,不過亦都比我更加了解原來肚入面既BB狀況,BB原來22週已經感應到光,同埋夜晚8-11點係最活躍,難怪我每晚訓覺時個肚都好似反轉左咗咁,我仲話細B係咪喜愛夜蒲,夜晚先走來跳夜舞....哈!! 原來咁係正常既 ^^''
玩完小測試,透過MOMsenger可以隨時登記參加美贊臣唔同講座。同埋有育兒專家互動區可以幫我呢媽媽搵到好多陀B或者B資訊,最好仲有專業團隊即時同我ChitChat湊仔經同埋提供專業建議。而想足不出戶就買到奶粉,只要接通e訂購,就可以即時網上訂購美贊臣產品,簡單訂,易付款,真心正呢!!
人話生一胎蠢3年,我生2胎應該至少蠢6年,但有左美贊臣 MOMsenger呢個好幫手,可以幫我解決好多B問題,咁比我輕輕鬆鬆、開開心心蠢多幾年都無所謂啦 ^^
我已經Subscribe同埋完成左呢個A+媽咪小測試啦,你地都齊到美贊臣MOMsenger (http://m.me/meadjohnsonhk)玩小測試,齊齊拎走$25咖啡禮券啦。

#美贊臣MOMsenger #美贊臣會 #愛是一起成長一直相伴 #爸媽貼心小幫手 #潮媽必備臣器 #識用一定用美贊臣MOMsenger #一機在手BB有用資訊隨時有
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言