2017年11月20日 星期一

轉季眼霜面霜推薦 @OLAY Ultimate Eye Cream + Super Cream

每次去到而家呢d轉季時間皮膚都特別脆弱,所以今次好開心可以體驗OLAY Ultimate Eye Cream 仲有OLAY Super Cream。Ultimate Eye Cream蘊含比黃金矜貴310倍的皇牌成Penta-peptide高濃度胺基酸從眼睛肌膚底層的修護入手,增強膠原蛋白生成達到4倍以上,有效延緩雙眼肌膚衰老跡象出現,咁一年四季雙眼都可以咁精神啦。
其實女人雙眼最容易出賣年齡,基本上如果要我素顏現身,我雙眼可以話有齊好多不同問題,包括黑眼圈, 眼袋, 眼腫, 眼紋, 浮腫, 皺紋, 魚尾紋, 鬆弛, 下垂等...嗚.....好慘啊!! >.<
Ultimate Eye Cream「極緻全效眼霜」一盒有齊31功效,可以祛除黑眼圈、眼纹和眼袋。眼霜可以增強細胞能量促進表皮層蛋白質的生成,並抑制黑色素到達皮膚表面,保護皮膚免受更多的紫外線損害,同時有效滋潤及修護眼部肌膚。
 眼霜為蝦肉色,除左有遮瑕作用,保濕滋潤度都好高,最鐘意佢容易推開,質地清爽輕盈,適合於日間使用。見到用後手上膚色變得均勻,特別針對有黑眼圈眼紋和眼袋等多方面眼部煩惱的朋友使用。
每日早上潔面後使用;取適量產品於指尖,均勻塗抹於眼角和上下眼瞼,先下眼瞼從內至外,後上眼瞼由外至內,點按式塗抹至吸收,由於蝦肉色調遮瑕作用,有時返工無化妝,我都會帶Olay極緻全效眼霜上班,在公司又可以修護雙眼亦可以有效遮蓋黑眼圈。
用後的滿意效果真係即時見到,仲有實証顯示,使用後較美國第一奢華眼霜減淡黑眼圈達28%使用3小時後的保濕效果更高於15%。31功效OlayUltimate Eye Cream,注入Penta-peptideNiacinamideGlycerin等優質成份從眼睛肌膚底層的修護入手,增強膠原蛋白生成,撫平眼紋及減少眼袋,延緩雙眼肌膚衰老跡象
對於我呢d 30+女性膠原對我地真係好重要, 因為膠原流失或膠原蛋白不足, 會令皮膚缺乏彈性並產生皺紋, 所以除左Ultimate Eye Cream,OLAY呢款Super Cream有效促進膠原自我增生, 全面打造充盈彈滑肌,。一打開個盒見到深紅色樽身設計, 感覺好高貴呢! 打開銀色蓋, 再有一個白色cover, 護膚品保存新鮮, 護膚成份先不會容易流失。
Super cream質感軟厚身 , 霜狀豐潤質地, 感覺絲質柔滑, 另外佢有獨特既水包油配方, 令皮膚極易吸收
搽上手上感覺好滋潤, 按摩幾下己經好快吸收, 因為Super cream內有『地中海黃金』之稱的Olivem橄欖精華萃取物, 有效深層滲透, 加速發揮吸收作用, 利用微分子超深滲透科技,接觸肌膚瞬間釋放, 護膚成分蘊含豐富Aminopeptide胺基酸肽複合物,促進肌膚再生,強化肌膚保水屏障,減少膠源蛋白流失
搽左Super cream後左右手作個比較,手左明顯有光澤, 較白滑, 右手相對較暗啞同乾紋亦較明顯呢
Super cream有一陣陣清香, 用後感覺好舒服,Super Cream加入獨特成份,有效從肌膚底層的修護入手,持續製造膠原蛋白、抗氧化,有效地延緩肌膚衰老跡象出現,   溫和地促進膠原蛋白自我增生,讓自己生的膠原撫平皺紋,雕塑亮澤緊緻的輪廓,  仲有抑斑淡印、細緻毛孔的功效添。
 每次取適量Super cream均勻塗抹於臉部及頸部,輕柔按摩有助吸收。我塗上大約一個1蚊分量的super cream足夠塗勻我半邊面。
我會加以少少按摩動作令到佢更容易吸收, 向上推仲可以加強緊緻效果添, 按摩不到一分鐘Super cream己經完全吸收, 輕輕拍打, 感覺到面部彈性即時提升左。
用完Olay Super Cream覺得皮膚滋潤度同彈性都大大提升左,仲FEEL到皮膚比之前緊緻, 連細紋幼紋都減淡左添。
用後第二日皮膚依然可以保持滋潤,化妝仲覺得貼妝好多,Super Cream果然可以14天回復「緊.潤.彈」努力用上4周有效減少膠源蛋白流失,用完一樽仲有望年輕10年添。 嘩~年輕既肌膚原來係可以搵反架!!嘻,大家齊齊加油啊 ^^
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝OLAY提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言