2017年2月23日 星期四

AEON大劈價$30買SANRIO衫仔褲仔~快搶啦!!

早前見到廣告話AEON 3月1日係指定分店有開倉大減價,但就只限指定3間分店,不過今朝我剛剛經過黃埔AEON原來童裝己經做緊大劈價,SANRIO $30就有一件,好可愛好靚啊,我見多數只淨90 同 95 SIZE,真係要買襯手囉
 SANRIO TEE都有好多不同款式,太可愛啦,部份TEE蝴蝶位仲有D銀色閃粉,好靚啊!!如果我生女我一定掃晒佢...哈哈
HELLO KITTY 夏天短褲SIZE 100,好靚好搶眼都只係 $30
 冬天內有抓毛的短褲仔都係 $30 ~ 抵到笑呢?!!
 仲有大量SIZE 70-90打底褲同褲仔,全部$30,講真真係平過花園街同淘寶呢。
 男仔選擇比較少,HELLO KITTY小周董無份,但海棉寶寶系列都好可愛,都係 $30 (我當然買返件比小周董夏天著啦 ^^)
 ANGRY BIRD都仲有好多款,但多數女仔款,都係全部$30
 大男孩選擇無咁多,小周董著 SIZE 110以上就要貴少少....厚料 $70
 薄款外套 $39.9 都有不少選擇 (其實都可以稱得上"貴"...哈)
 大女連身裙全部 $100,著去面試或飲宴一D都唔失禮。
仲有唔少品牌童裝全部 5折,眼見仲有好多SIZE添,比起平時買真係平好多,所以買定出年都抵呢。大劈價應該全部都係買完即止,所以想買今日就好出發啦 ^^

順便一提啦,今年AEON開業30周年 ,所以AEON決定推出「開倉大特賣」!由3月1日至8日於荔枝角及大窩口店,及3月3日至9日於九龍城店推出強勢優惠 ,而當中每區更設獨家貨品以「感謝價」發售 。在「開倉大特賣」期間限定,上述提及的3間AEON分店會同時推出床品、名牌廚具「均一價」優惠,而當中亦有款精選多卡通純棉床品及中西廚具,低至半價發售。而對床品有要求的朋友,多款名牌床品如Casablanca、Sanrio等,更以感謝價發售,全家可為寢室大換季!另外,在超市有多款精選小食、茶品,亦以感謝價發售,當中螺片、鮑魚4頭以及日本吟釀,更會推出破天荒優惠價。拎定個大大環保袋去掃袋啦 ^^
http://www.aeonstores.com.hk/

沒有留言:

張貼留言