2015年10月7日 星期三

觀塘工廈3大最紅餐廳大比併

去工廈搵好野食己經興左好耐, 近半年我終於的起心肝去試下觀塘區工廈餐廳, 做過RESEARCH發現最火紅有3間餐廳, 分別係i kitchen , Bella Shine 同 Bondi, 我試完3間做個最中肯評語, 如果你地都想去試下工廈餐廳, 睇下我呢篇blog希望比到個參考你地啦 ^^

先講i kitchen 一進店感覺餐廳唔算大, 枱與枱之間比較迫, 我地一行5人, 所以可以試得比較多食物, 大家唔想煩既關係好多時都會睇下餐廳有無dinner set, 但見到是日精選係白酒青口,  所以先叫左一客來試試, 之後分別再叫左3個dinner set

我最愛白酒汁, 每次都好似想好似飲湯咁飲晒d汁, 青口鮮甜, 白酒汁也很濃郁, 食左幾隻開始想向d汁埋手, 但發現無包? 於是我地問waiter想order面包或多士時(即管要比錢我們也ok ),  但waiter回覆竟然係......"餐廳無面包或多士供應", what? oh....... 除左覺得可惜外, 亦覺得點解一間餐廳最基本的面包都無, 實在令人費解呢!?

都係講反個晚餐啦, 有頭盤, 主菜, 甜品, 頭盤三文魚沙律

仲有焗暑皮,  擺盤精緻, 但味道.......okok 一般啦!!

主菜帶子意大利飯, 好香, 飯粒亦唔會太軟, 份量剛剛好, 不錯不錯

呢碟酥皮牛柳, 我覺得係全晚最精彩, 外表焗完脆卜卜即刻上碟比客人, 內裡牛扒唔會太熟, 再點佢自家制醬汁, 好味呢. 加上出面己經好少食到呢種牛扒, 係呢度食到算係一大驚喜呢, 不過係佢份量真係太少, 我地3個女仔分, 每人2啖己經食完, 到喉唔到肺, 呢個course我覺得唔可以share, 可能真係一人食一份先夠滿足呢 ^^

總括....我唔明點解i kitchen會咁火紅, 老實講除左食物擺盤精緻外, 味道同份量都一般, 環境又迫, 枱與枱之間太窄, 聽到晒隔離枱講乜, 感覺好嘈, 員工service亦.......好似坐係茶餐廳一樣的招呼, 最重要埋單每人平均 $3xx, 我個人覺得2個字 (唔值) ....講完 (嘻, 無下次~bye) :p

第二間就係呢間Bella Shine, 門外門內我覺得真係2個世界, 一打開門入到餐廳比想像中大, 分開3個area, 部份位置坐高腳椅, 有部份2人枱位置係大廰, 入少少就全部都係木餐椅, 感覺有少少讀書feel, 適合一大伙朋友開餐. 我地打開menu, 發覺佢有好多選擇, 日本串燒又有, 扒類又有, 意粉類又有, 亦都有dinner set提供, 第一次我同老公2口子去就試試個dinner set
先來個蕃茄湯, 泡泡係面令到個湯即時變得特別及高級左呢, 嘻


帶子野菌意大利飯, 超香超好味, 飯粒軟硬度適中, 好怕食港式意大利飯淋姿姿, 呢度比較正中, 好鐘意.

厚切黑豚肉, 果然好大塊, 而且好有肉味, 重點係一d都唔un, 配埋獨有醬汁, 好好味
好多餐廳dinner set 甜品都好hea, 但呢brownie加雪巴, 有個雪邑感覺食brownie唔會好溜, 完美一餐的結束....good


第一次食過覺得太好, 好快又再去第二次, 今次同4個朋友一齊, 除左叫dinner set外, 仲可以單點其他食物, 叫左d串燒, 雞泡魚干, 食物同樣好有水準, 最有驚喜亦係女生最愛, 就係呢個叫<心動一刻的甜品,一個半圓球, 另上一杯熱朱古力淋上面, 入面就係心太軟, 好玩好味最鐘意錄個movie放上網呃like一流~ hahaaa

總括......bella shine 食物好有質素, 己經去過2次, 廚師一樣都可以保持水準, 要食好野去bella shine我覺得可以好放心, 而且選擇好多, 可以岩晒唔同朋友喜好, 員工service好好, 有問必答, 另外最正呢度自己帶枝酒上去都得, 可以慢慢食慢慢飲慢慢傾, 咁又一個開心晚上, 我推介左幾朋友去bella shine, 亦都係度真心推介比你地 (只希望佢如果再紅d, 唔好太難book枱就好了 heheee ^^)

最後講Bondi, 亦都係我最強力推介的一間, bondi我覺得其實唔算係工廈餐廳, 因為佢實際係位於工廈的停車場位置, 十分容易找到, 進入餐廳雖然地方唔算好大, 但一d都唔會感覺壓迫, 我去過幾次, 每次都係食dinner set, 因為太抵, $528 2人餐, 指定銀行信用咭仲有85拆, 有湯有前菜有主菜仲有甜品

湯其實可以加錢飲龍蝦湯或其他湯都ok, 只要補差價就ok, 我最鐘意白酒牛油煮蜆, 蜆雖然唔大隻, 但好有肉地, 有口感, 白酒汁簡直我至愛, 配埋餐包, d汁我差不多可以飲晒, 哈 (肥死)

主菜有意粉, 有扒, 仲有龍蝦可以選擇, 太正啦吧, 而且味道仲要係好好味呢

牛扒5成熟, 絕對無over cook, 無根有牛味, 至於意粉亦都係色香味俱全, 甜品我覺得唔好期望過高, 但飯後甜品係女生指定動作吧

總括.....講真如果講食物質素Bella Shine 同Bondi 我會比一樣分數, 一樣好味, 又有水準. 但我最鐘意bondi原因, 除左佢地方就腳dd, 唔洗搭工廈個d老爺電梯, 最主要原因, 個度有high chair, 我可以同埋HIMHIM一齊去, 哈, 因為好多工廈餐廳好似唔願意招代小朋友咁, 好多間都無bb chair供應, Bondi呢點令我加佢2分, 嘻...希望幫到各位靚媽搵餐廳同小朋友食飯啦 ^^

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 








沒有留言:

張貼留言