2015年8月13日 星期四

Innisfree的 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion,

近排天氣長期處於高溫, 化妝出門口未行到落mtr個妝己經溶左一半, 今次試用韓國品牌Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion, 特別適合大熱天時油脂分泌超旺盛同埋T Zone位置好容易就出晒油光既我, 最開心係見到佢有SPF50+ PA+++高效防曬配方, 可以保護我既皮膚免受紫外線侵害, 仲可以防止色斑形成, 粉底有埋高效防曬真係岩晒我呢D懶人, 唔講咁多, 即刻試用….

















粉盒設計好細心, 有一格獨立位置放粉, 樸底部係我最鐘意的寶藍色 (心心眼^^), 打開樸格下層就係氣墊粉底.
Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion4款粉底顏色, 包括no.13 (light beige)no.21 (natural beige)no.23 (true beige)no.31 (deep beige)13號色最淺,而31號色就岩晒蜜糖膚色的各位靚靚, 我就選擇左 21號自然色系, 適合我呢d唔太經常化濃妝的人呢 ^^


講明係Long Wear Cushion, 當我用佢既氣墊粉撲按壓粉底時, 感覺粉底好有彈性, (彈彈下真係好有攬住個cushion個感覺hahaaa…) 將粉撲輕輕壓下, 好容易就可以按壓出適量既粉底液出來.

好多人問我點解成日搽粉底搽到一鐽鐽, 其實搽粉底可以好快, 但切記係要用按壓的手法去粉底, 而唔係一下下大大力咁掃, 搽粉底由內至外, 輕輕地按壓全臉, 仔細地均勻塗抺薄薄一層就可以。

如果令到個妝更加啞緻,上粉時只需將粉底液蘸上專用粉樸的上端,輕輕塗抺全臉。然後將粉樸倒轉,用下端潔淨的部份再輕輕印拍一次,咁就可以帶來修飾度高的效果,同時可以令到個妝更貼keep得更加持久。


大家睇下我鼻冀位置那粒暗瘡卬, 搽完粉底後己經差不多唔見左, 原來Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion強化左配方中的柔膚聚合物(Skin Veil Polymer) 的柔膚效能(Blurred-effect),令到粉底液緊貼肌膚表層,提昇左修飾毛孔同埋遮蓋痘印既能力,你地睇下…..得左!^0^

搽完氣墊粉底後其實都唔需要再搽碎粉,但如果遇到悶熱潮濕的天氣,都可以考慮薄薄掃上控油碎粉。如需要可隨時輕拍臉上補妝。但記得係要以印按式塗抹,咁就可提升底妝遮蓋度啦。
>


完成整個底妝, 再晝埋條眉同眼線, 其實己經可以出得街, 當然如果再加埋姻指同唇膏就會更加醒神啦!
近排天氣咁熱, 一個完美妝容如果唔持久真係化得點靚都無用, 所以Innisfree 升級版輕盈持久氣墊粉底 Long Wear Cushion專利長效美妝複合物(Long-wear Complex)加上防汗水配方能強效抵禦汗水及油脂,即使係近排天氣又熱又潮濕,底妝依然保持清爽貼服,效果仲可以keep12小時。另外原來粉底仲加入左品牌的另一皇牌成份韓國濟洲島火山岩泥粉末,提昇左產品的控油能力,火山岩泥粉末能防止過盛油脂氧化而令到底妝變深,令到肌膚剔透淨白既同時更加可以打造埋一個啞緻完美既底妝呢。^^

大家有任何意見或想與我聯絡歡迎電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk
WELCOME TO FOLLOW MY FB FANS PAGE ^^
www.weshare.hk/1437rita
blogs.elle.com.hk/1437rita

沒有留言:

張貼留言