2015年7月30日 星期四

參加WeShare.hk X 德國寶開心廚房

早前我地一家3口齊齊參加左WeShare.hk X 德國寶舉辦的開心廚房活動, 原來活動地點就係德國寶位於MEGABOX的店內, 店內有一個好大的位置係可以進行不同的COOKING CLASS

首先各位小廚師要變裝..連媽媽們都有一條靚靚圍裙著, 好靚啊!! HIMHIM帶起廚師帽同著起條變左條裙咁長既圍裙, 真係太攪笑啦!!!

今次我地學整呢D咁靚既親子丼, 見到D咁靚既飯盒, 唔好話小朋友, 大人都好想即刻食晒佢呢 ^^




開始上課, 個個BLOGGER朋友們都好專心架, 導師教我地點整一個可愛飯盒之餘, 同時教我地點使用德國寶既廚具, 真心覺得德國寶而家出既產品真係令我地呢D唔係咁叻煮野既媽媽, 方便左好多, 好多產品都係一機多功能, 令到下廚輕鬆左好多亦都增加左唔少樂趣


聽完導師講解, 到我地親自做, 首先揀個飯盒同埋各種工具, HIMHIM仲細個, 當然大部份都係我整啦, 但壓飯團呢D少事, 我都比HIMHIM自己試下. 其實只要廚房用具安全, 我覺得大家都可以盡量比小朋友自己煮下D簡單食物, 例如整個三文治, 切下蕃茄或者洗下菜, 比佢地多D嘗試下廚除左唔好培養太多港孩外, 小朋友親自下廚, 會對自己製作的食物興趣大增, 亦可以從中教導佢地減少浪費食物呢 ^^


飯團壓好左, 當然要處理配菜啦,  仲有就係梗係配合今日主題, 整個靚靚造型飯盒啦


 哈~ 我呢個憤怒茄X可愛熊貓飯, 得唔得先? 我問爸爸佢........無出聲!! 我問HIMHIM佢搶住要食咁款啊!! HAHAAAA.....好彩我仲有HIMHIM呢個頭號FANS姐!!


見你咁支持媽媽即刻比你試食啦~HAHAAAA YUMMY YUMMY ^0^


題外話: 同場有前主播靚媽媽趙海珠同我地一齊上堂, 佢真人好NICE, 仲睇得出佢教到仔仔好乖, 好有禮貌.


如果大家都想試下點整呢D可愛飯盒, 德國寶最新出左一本烹飪書:日式親子便當這樣做》, 入面教我地用最簡單方法就可以整到一個健康又可愛的飯盒, 我唸起HIMHIM第時返學帶飯盒時, 一打開飯盒比隔離D同學見到個飯盒咁靚, 大家嘩聲四起激讚, HIMHIM到時一定好開心.

等我開始睇定呢本書, 學定點整個靚靚飯盒比HIMHIM先

飯盒整完帶回家後, 夜晚我買左個三文魚刺身, 原來真係唔好睇少呢2個熊貓, 應該有一碗飯, 食完真係好飽呢.


再次多謝WESHARE同德國寶邀請, 好開心及好享受參與呢類親子活動, 如果大家有興趣都可以上德國寶網址或直接到MEGABOX德國寶店內查詢各COOKING CLASS.


大家有任何意見或產品試用及出席各商業活動, 歡迎Email: 
WELCOME TO LIKE AND FOLLOW MY FB FANS PAGE ^^




沒有留言:

張貼留言