2018年12月12日 星期三

聖誕必去睇ELEMENTS 圓方「華麗水晶童話」

聖誕又到啦~上年呢個時間我仲陀住9個月大的細佬喺肚入面,但今年佢已經就快一歲啦﹐可以同大小周董一齊過聖誕真係好開心,但細佬仲細出去海邊睇燈色擔心佢會吹親,所以我地會選擇去室內商場行下街影下相,我知道今年ELEMENTS圓方的聖誕裝置好靚,佢地特意與Hermès集團旗下品牌、法國皇室水晶品牌Saint-Louis擕手合作,以法國孚日森林為靈感建構出一個超華麗的水晶童話「A Crystal Tale」。WOOW.....好靚好童話啊!!! ^^
今年冬日森林的重點「水晶燈聖誕樹」係由Saint-Louis以1,500小時與法國人手打造,選用了最具代表性的水晶燈系列「皇室經典水晶吊燈」,超過20,000件水晶組件、一共24盞水晶燈組合而成的6米高聖誕樹,真係好壯觀啊。企喺樹下觀賞,仲好似睇緊一片充滿星空的萬花筒一樣,真係超靚啊!!
今次同ELEMENTS圓方合作構建的水晶燈聖誕樹,高達 6米,闊近 ,闊近 5米,總重量高達 米 1,750 公斤,並採用了極具歷史價值及表性的皇室經典水晶吊燈系列 ,由 24 組燈飾、共 456 顆燈由天花吊下而成,閃到我雙眼都發晒光啊,梗係要多角度影多幾張相留念啦  。
今次D藝術作品都十分矜貴,價值超過HK$8,800,000 ,因為每盞水晶燈都係由匠師親自精製而成,所以咁有價值一定要去睇下。除此以外,大家於冬日森林之中,欣賞來自Saint-Louis博物館極具歷史價值的5款水晶珍品,稀世瑰寶攝人心魄,有如走進法國博物館當中親身鑑賞藝術品。
Saint-Louis品牌一直專注於研發具高級生活品味的餐具、擺設、燈飾等不同系列的水晶製成品,每一個作品背後都由人手巧製雕磨。我唸我有生之年都未必用到,哈哈...所以睇下欣賞下夠晒尚心悅目,影低佢當已經擁有左啦。嘻嘻
呢個蛋白石水晶花瓶已經有超過160年經歷,藍色蛋白石 配白色琺瑯材質, 以藍色比喻夏天 的空。驚訝的色彩對比和切割技術,真係好精細,咁多年但都依然好靚。
仲有我地可以去行下呢條「璀璨星光之路」, 地下有互動雪地 ,會即時變成星光閃爍的路途,每踏一步有璀璨奪目的星光伴隨,不論小朋友或者大人都一定要去行行,又一個影相熱點呢。
 仲可以去「閃爍攝影區」影相製作短片,拍輯出來的效果就好似萬花筒咁既短片,好特別啊 ^^
另外由今日起至12月26日有專業的音樂家Robert Tiso透過不同的玻璃杯演奏出不同的美妙音樂。
聖誕快到佢仲要奏出不同的聖誕歌曲添,真係好睇又好聽,大家去到圓方記得留意下Robert Tiso的演出時間啦 ^^
ELEMENTS 圓方夢幻華麗的水晶童話
日期: 16/11/2018 - 1/1/2019

時間: 早上10時 - 晚上10時
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言