2018年12月19日 星期三

第1次玩戶外親子瑜伽 @moody tiger x 紙飛機一週年大派對



上星期我同小周董去左moody tiger x 紙飛機一週年大派對活動,之前聽過紙飛機親子餐廳好多次但總係無機會去,原來佢地己經一週年,上星期佢地攪左一週年大派對活動,我參加左其中由moody tiger贊助的戶外親子瑜伽班,可以著住親子服同小周董做Yoga真係第一次,不過原本好溫馨的親子瑜伽但結果似...我比阿仔玩多d。^^''
N年無運動,親子瑜珈體驗原來好好玩,我同小周董都玩到好開心,哈~我放左d movie上去 #小周董世界 fans page,有興趣可以睇下我地邊玩邊笑做瑜珈,我又再一次瘋婦上身 hahaaa
 半個小時話咁快就過,同幾個媽媽一齊做親子瑜珈真係一次好好的體驗,下次再有機會我都會再參加。
瑜珈咁大動作,d衫一定好舒服先可以,moody tiger有一系列瑜珈同運動服,質料超好,最開心佢地出左親子裝,出面好多親子都只限母女,今次終於有母子親子裝啦.....好靚啊!!!
 小周董玩完瑜珈仲見到Peppa pig,仲即時同佢畫左個彩虹Face Painting,小周董見到偶像直頭攬住唔想走呢...哈
第一次入去紙飛機親子餐廰....感覺超光猛同好新淨,佢地好著重衛生,全部進場人士都要除鞋,小周董一馬當先走左入呢個木粒池...
 木粒池比起沙池更乾淨唔會攪到成手沙,小周董不停堆砌木粒,佢話佢要變身地盤工友....哈
 細佬都落池玩下先....估唔到佢完全適應到,唔會好似好多小朋友咁一落沙地就喊, 所以木粒池就算BB玩都好適合,只要唔好比BB放木粒入口就完全無問題。
BB手手腳腳都掂到小木粒,哥哥仲成日將D木粒埋住細佬對腳。
估唔到呢度除左好多位置都好啱細佬玩,呢幾個大CUSHION細佬玩得不知幾開心。
 呢隻狗狗己經成功令細佬愛上佢.....佢點都要拎住隻狗狗對耳仔唔肯走。
 好彩抱佢過來呢個廚房,細佬己經被大量好吸引的廚房玩具吸引。
 連小周董都覺得D廚房玩具好好玩,佢同細佬一齊煮左幾餐飯比我食囉...HEHEEE
 呢個木製滑梯小周董上上落落至少20次.....
 所以細佬都唔執輸都要玩返幾次先 ^^
 紙飛機最特別係一個有中餐食既親子餐廰.....爸爸聽到真係開心死,睇一睇MENU估唔到佢細心到連BB糊仔都有得賣,細佬都可以有份食呢 ^^
 開餐啦....先來粟米湯、4款小食......嘩, 小食都咁好食, 我最鐘意食佢個黑木耳, 超好味啊!!
 主菜有雞有牛扒、連豆苗都非常有質素,終於去親子餐廳唔洗只係食漢堡包同薯條,真係難怪呢度咁受小朋友同父母歡迎....太體貼啦!!!
今日大小周董都玩得不知幾開心,如果大家都想去紙飛機親子餐廳又食又玩,就快D到佢地官網訂枱啦 ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言