2018年8月21日 星期二

PITERA神仙水值得入手嗎? 推薦SK-II 新手體驗套裝

PITERA神仙水到底值唔值得入手? " 相信唔少人都有呢個問題,我認為要衡量神仙水值唔值,與其只聽其他人講”好貴”、”太後生不應該用神仙水”呢D說話,不如親身試試感受下,作為SK-II PITERA多年用家,今次我就親身示範用PITERA新手套裝進行日常嘅護膚步驟。希望大家睇完呢篇BLOG,再考慮下究竟PITERA神仙水係咪值得入手?


女人其實過左18歲就要開始保養皮膚,再加上我作為一個美容blogger,所以我一直對肌膚保養都好重視。雖然講唔上咩專業心得,但我都好想同大家分享一下我的用後感。SK-II 其實一直有推出一款叫PITERA™ Full Line Set 體驗套裝  (可能大家的關注力都集中於神仙水 所以唔係好多人知道!),但呢個體驗套裝其實我覺得好抵,一個非常合理的嘅價錢(HKD 510),就可以一次過試晒SK-II四大經典產品包括護膚精華(神仙水)(75ml)、護膚潔面啫喱(15g)、以及淨肌護膚潔面乳(20g)同埋有我最想試的R.N.A. 輕盈立體緊緻精華霜(15g)。一盒有齊精華、面霜、卸妝及潔面,非常適合第一次入手這個品牌產品的新手,可以一次過試晒佢地不同既皇牌產品。
SET新套裝仲好適合帶去旅行用,一套有齊每日所需護膚品,細細支方便攜帶,幫個喼慳番唔少位架!我下一個TRIP都係靠晒佢呢 ^^
款體驗套裝3年來都無乜大改變,新版仲新增左呢款紅色系列最新的輕盈立體緊緻精華霜,嘻, !!!
首先簡單介紹下呢盒體驗套裝同幾個簡單既護膚步驟啦!
STEP 1 護膚潔面啫喱、淨肌護膚潔面乳  
要護膚效果好,必先清潔好肌膚。我覺得SK-II 既潔面啫喱唔錯,可以卸清底妝唇妝,不過如果有用開mascara 就最好多卸2次。潔面乳我鍾意佢唔痴笠笠,洗完面依然清爽。

STEP 2 爽膚水 (不是神仙水!)
因為體驗套裝無包含爽膚水,所以我會用自己的爽膚水,最近去完韓國旅行,所以用緊韓國買返黎的爽膚水,其實大多數爽膚水都可以溫和地清除老化角質,並能徹底潔淨肌膚,讓後續使用的護膚品吸收得更好,所以洗面後記得要用啊。


爽膚水可以好似我咁直接用手拍上,先輕輕拭擦T區比較容易泛油的位置,接著從下巴向腮骨,再向上拭擦至面頰位置,最後拭擦頸部。早、晚潔面後都一定要用。
STEP 3 護膚精華(神仙水


神仙水蘊含超過90% Pitera™,佢有獨一無二的配方,幫助調節肌膚更新週期, KEEP住年輕肌膚。只要一直持久使用皮膚可以有明顯的改善和提升,色斑不再明顯、有效減淡細紋及皺紋、膚質變得更細滑、更緊緻,同有保濕功效,真係一枝多效!
店入面既Beauty Advisor姐姐 教我用神仙水一話用化妝棉效係最好
~但我自己就冇跟,因為太麻煩(而且感覺很浪費..)然我都知道用左係D,但我實太懶,好趕既我都係用手拍上面...嘻嘻!!! 但當我遇著皮膚狀態唔好我就會將神仙水倒滿化妝棉MASK咁敷10-15分鐘用完之後見到肌膚即時變得晶瑩剔透。
最後一個STEP  SK-II R.N.A. 輕盈立體緊緻精華霜
精華霜顏色為乳白色質感係CREAM搽係面上好容易推開,而且好容易被皮膚吸收,仲有一陣淡淡的清香味道,訓覺之前用覺得特別舒服 ^^

用上手試試一搽上手覺得好滋潤用後手上幼紋即時減淡左好多新的SK-II R.N.A. 輕盈立體緊緻精華霜質感天輕盈,鞏固自身膠原蛋白結構,10天緊緻輪廓使用1瓶,明顯減淡皺紋。
今次呢一個新套裝入面,SK-II R.N.A. 輕盈立體緊緻精華霜係全新產品,亦都係我第一次試用。精華霜即時提供高度補濕而且提升效果做得好好用後成塊面既輪廓都變得緊緻左。最驚喜係去紋效果真係非常明顯,虎紋位置減淡左好多,成塊面向上提升左。輕盈版同以前既R.N.A.立體緊緻精華霜相比,其實我兩款都好鍾意,但係我更鍾意呢款全新既輕盈版,因為佢質感真係好輕好舒服!
用左一段時間,只要做齊4STEP,見到皮膚真係有美肌效果,改善到皮不同問題,令我覺得呢SET SK-II PITERA™產品係物有所值。

不過如果大家想知邊款產品會特別適合你,我建議大家去SK-II 專門店預約做個簡單既肌膚測試,做完之後BA姐姐仲會送你一包試用裝,試岩覺得不錯先入手,或者好似我咁,先入手體驗裝再試試清楚先。預約好簡單,click一下link就可以喇:http://bit.ly/2Msenxo

呢個肌膚測試我真心推介,因為佢冇hardsell,而且將肌膚分析做得非常仔細,重點係可以測試你既肌齡係咪同真實年齡一致,想揀真正啱自己既產品,呢個分析真係好有用架!
最後我的總結係,如果遇到適合自己的護膚品,適當既投資我覺得絕對值得,神仙水可以令到肌膚由底改善,仲可以令之後搽既任何護膚品都更加吸收,所以女生們絕對值得入手的其中一款護膚產品。 其實SK-II 產品一直咁受歡迎絕對唔係只因為代言人或者廣告,因為本身佢D產品真係做到神級效果 (所以我都已經持續用左好幾年),佢真係可以幫助改善到我的肌膚各種問題,所以真心推介比大家呢。^^
#神仙水 #SKII
www.facebook.com/1437ritaandhim

感謝SK-II 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言