2018年8月16日 星期四

去斑神器 @MAGGIE BEAUTY超強皮秒美肌亮白療程

有斑真係一樣好苦腦既事,以前我無斑的問題,但我生完BB後開始出左一D淡淡的斑,點搽一D美白去斑既SKINCARE都好似無乜幫助,好開心上星期去左位於銅鑼灣的MAGGIE BEAUTY體驗近排大熱的去斑神器 - 皮秒激光,佢可以高效快速治療不同色斑,仲可以幫助更新骨膠原,等我試下係咪真係咁勁先。 

療程開始前需要先填一份問卷,等治療師了解我的生活習慣,及知道我最想解決皮膚乜野肌膚問題。
每次進行療程都會在獨立房間進行,私隱度十足,治療師會先幫我洗面及落妝。
洗面後治療師再仔細觀察我的皮膚狀態,治療師話我其實斑斑問題不大,反而皮膚缺乏彈性。

超強皮秒美肌亮白療程有多重療效,可透過蜂巢機頭跟皮秒激光結合,引發高效震盪波,刺激肌膚自我修復再生效應,有助刺激膠原蛋白和彈性蛋白增生。可以將組織細胞凹陷的地方重組,有助重點對付凹凸洞及凹陷組織,同時去除面上黃氣和達到嫩膚功效。 

過程完全唔通,而且安全並無創,有效安全治療各種色素性疾病與頑固性色斑,因為皮秒激光治療能通過精准定位靶組織來減小對皮膚的傷害達到祛斑效果。
治療時不會燙傷肌膚,因為皮秒激光只有傳統激光一半的能量,所以對皮膚組織的熱傷害也減少一半。
治療師好好,係我有斑及有暗瘡卬的地方重點再打多幾下。

做完後見到皮膚有少少紅,但都係正常情況,做完個MASK已經退左。皮秒原來係根據選擇性光熱解原理,能在瞬間將能量提升至傳統的20倍,速度提升至傳統的90倍。高速將面上的黑色素震碎成細小顆粒。色素顆粒越小就越容易被身體機制代謝排出,所以整個過程不會有任何熱殘留,安全性高,效果亦都比舊式LASER更卓越。

其實近十年好流行激光去斑,但聽好多朋友講都覺得效果未如理想,亦隨時會有反黑的情況出現的。而超強皮秒美肌亮白療程就唔會有反黑現象,所以皮膚可以KEEP住白滑。 

療程同時可刺激膠原蛋白,皮膚比之前更加有彈性,望落比之前好似後生左幾歲咁呢,如果大家對療程有興趣,請到MAGGIE BEAUTY分店或到以下官方網址查詢及預約啦。^^

www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝MAGGIE BEAUTY提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言