2017年5月9日 星期二

NEAUVIA 有效改善輪廓提升膚質

回想返十幾二十歲時皮膚充滿彈性,就算連玩2個通宵,第二日簡單做返塊保濕MASK,己經可以輕易上妝第二日又再玩過,但女人踏入左30呢個關口,加上生完小朋友,身體D骨膠原好似流失得好快咁,現在夜晚遲過12點訓覺,皮膚成個星期都好乾,面上幼紋仲越來越深添,今次我去到Medic Dynasty完美皇朝,親自去搵醫生幫我解決我面上慮積多年的問題先。
以前成日聽阿媽話生左我之後老左十年,佢講我都唔信,但到自己生左小朋友後,可能又加上我補養得唔好,個樣真係越來越殘,眼紋虎紋尤其嚴重,有時自己睇返同小朋友的合照,小朋友皮光肉滑,而自己就越來越殘,攪到自己開始越來越無自信。
所以決定一於去Medic Dynasty搵醫生幫幫我,見醫生前會先填一份個人資料,同埋自己皮膚狀況,想改善咩問題,等醫生了解咩方法最能夠改善我的肌膚問題。
等候期間見到Medic Dynasty好多醫學美容產品,電視上仲會播影一D微整形片段,等我先作初步了解。
Medic Dynasty地方乾淨清潔,全部獨立房間,私隱度充足。
醫生了解左我的皮膚問題,建議我注射透明質酸NEAUVIA,因為NEAUVIA可以快捷有效地改善我最關注的眼紋虎紋問題。由於我之前沒有接受過透明質酸注射療程,所以問左醫生好多關於NEAUVIA問題,原來NEAUVIA係瑞士研發,意大利製造最新一代透明質酸,亦都比起第一代的透明質酸更安全,而且純度更高,具獨有IPN 纏結網狀結構有高凝聚力、黏力及支撐力,所以可以
達致更立體塑型豐盈效果,締造完美的面部輪廓,NEAUVIA 系列中嘅STIMULATE仲有雙效配方有效改善輪廓同提升膚質。
由於我係第一次進行NEAUVIA透明質酸注射療程,一開始醫生解釋整個流程,仲解釋NEAUVIA同其他牌子有咩特別地方,不過初時都有點少緊張,但醫生純熟的手勢,感覺到醫生注射得好順暢,同埋間中攪下笑,令到我心情放鬆不少~哈。三兩下手已經打完,效果真係比我想像中好很多,側面睇見到蘋果肌位置即時變得飽滿,輪廓明顯向上提升,眼紋虎紋亦減淡左不少,仲要整個療程比我想像中快捷。打完之後我都未問醫生護理同可唔可以化妝,醫生已經好細心咁講解比我聽,仲有醫生話有人真係用一個LUNCH時間上去打完,就可以即刻返工。
側面己經見到效果,WOOW....估唔到正面效果更加令我SURPRISE,原來打完NEAUVIA透明質酸,效果真係即時見到咁明顯的大分別,萍果肌變得飽滿後,成個樣立體左,望落仲精神左好多添。 由於針口好細,化妝只要避開針口位置,補下妝可以即時去街或返工,真係可以不知不覺就變靚左~ 好開心啊 ^^
回家再照照鏡發現眼紋及虎紋被填充後,真係減淡左不少,成個樣望落皮膚細緻左,好似後生左幾年一樣,現在變返個年青媽媽自信心返晒來,同小朋友合照都唔再怕呢 ~哈哈 ^^,醫生話NEAUVIA STIMULATE透明質酸可以刺激骨膠增生,1個月後皮膚會仲靚D添啊,真係好期待啊~ 下次再同大家分享啊 ^^

感謝NEAUVIA提供療程體驗,療程效果因人而異。歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15BLOG分享包括InstagramBlogspotWeshareshe.comtheZtyleBeautyExchangeELLE.comMamibuy駐站部落客ClassesWePlay星級bloggerstyle-tipsQOOZAU BlogiTrialEsdlife靚太clubMybb.com,  Oh爸媽、24partent駐站bloggerOpenRic
e


沒有留言:

張貼留言