2017年5月4日 星期四

超濕潤遮瑕膏 @Miss Hana完美三色遮瑕膏

有時返工趕時間,就算化唔到個全妝,但殘樣出街唔嚇親自己都嚇親街方啦,所以點趕時間都好,我習慣一定會用遮瑕膏遮下個黑眼圈,同埋晝返條眼線先出門口。今次好開心可以體驗台灣品牌Miss Hana 花娜小姐呢款最新推出的完美三色遮瑕膏,台灣個邊人氣大熱,好多明星及網紅都推介使用,等我試試效果係咪真係咁好用先 ^^
Miss Hana 花娜小姐完美三色遮瑕膏包裝以白色為主,簡潔優雅,一 盒SIZE為6CM內附一塊大鏡,可以清楚遮瑕 ^^
有2枝化妝掃方便用於不同位置,遮瑕膏有3色,使用方法好簡單,底妝後使用,使用後可上碎粉或粉餅定妝即可。
遮瑕膏我用得最多的部份一定係黑眼圈,用中間最淺色的遮瑕膏能有效遮到我的嚴重黑眼圈。
遮瑕膏色調自然,重點係好濕潤,完全唔乾,容易推開,簡單一掃就可以將我的黑眼圈消失。
照照鏡睇下眼圈同萍果肌位置膚色是否差不多,看清楚效果是否自然,由於遮瑕膏質感濕潤,見到唔夠可以再塗多少少都唔會出現乾紋。
左邊OK就當然到右邊啦,留意左右眼的黑眼圈深淺情度是否一樣,我就係左眼特別嚴重,右眼相對好少少,所以右眼通常唔洗咁重手。
最下面的遮瑕膏亦可以為遮黑眼圈作調色,同埋遮面上的暗瘡印或色斑。
紅印或泛紅有時真係好煩,所以用Miss Hana完美三色遮瑕膏就可以幫我打造到一個自然妝容啦。
最頂位置偏深色的遮瑕膏是用來打陰影,一個完美妝容陰影部份真係不容忽視。
好似我呢D扁鼻人,打左陰影可以令到鼻亦收窄既同時感覺仲高左DD添。
我特登只用Miss Hana 花娜小姐完美三色遮瑕膏來遮瑕,完全無底妝無P圖,想比大家看看完美三色遮瑕膏的威力,無底妝的情況見到我面上的暗瘡印及紅印、什至連我對千年黑眼圈亦己經消失9成,證明遮瑕度好高,就算無底妝遮瑕膏質地濕潤,完全無令到皮膚出現乾炆裂紋,效果真係令我相當滿意,當然如果想效果更好就一定要塗上底妝,拍上碎粉,咁成個妝容就會更持久、更加亮白無瑕啦。^^
Miss Hana 花娜小姐完美三色遮瑕膏
產地 : 台灣
銷售價 :HKD$118
產品【Miss Hana 完美無痕三色遮瑕膏】可到分銷商購買
指定分銷商 My Princess HK 我的公主
http://www.myprincessyoyo.com/product-3225.html 

產品由Miss Hana 花娜小姐香港代理商提供
https://www.facebook.com/misshanahk/
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝品牌提供產品體驗,歡迎大家比下意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerOpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言