2016年8月15日 星期一

後悔太遲使用SK-II

 SK-II呢個品牌我唸都無乜人唔識, 我聽就聽得多但就真係從來未試過用, 今次好開心可以體驗SK-II呢SET新手入門體驗套裝, 包括SK-II最受歡的神仙水、淨肌護膚潔面乳及R.N.A.立體緊緻精華霜,  成日聽人地講有幾好, 今次自己試下睇下真係咁正先。
淨肌護膚潔面能去除肌膚表面殘留的污垢及老化角質層, 這支潔面乳, 有豐富的泡沫溫和地潔淨肌膚。注入豐富的經典成分Pitera™ 及白柳樹萃取物,還滲透著淡淡的天然玫瑰香。如絲細滑的質感,溫和又具高效 潔淨能力。




只要用少少水, 面上己經產生不多泡沬, 洗完面後真係覺得好乾淨, 而且無好綳緊既感覺, 摸上手仲好似白滑左, 抺乾淨塊面後仲聞到淡淡香氣, 感覺好舒服^^
洗面後可以用手拍上或用化妝棉塗上SK-II最受歡迎的神仙水, 神仙水蘊含超過90% Pitera™,佢有獨一無二的配方,能溫和地清除老化角質,並幫助調節肌膚更新週期, KEEP住年輕肌膚, 只要一直持久使用, 皮膚可以有明顯的改善和提升,色斑不再明顯、有效減淡細紋及皺紋、膚質變得更細滑、更緊緻
有時遇著皮膚狀態唔好, 我仲會將神仙水倒滿化妝棉, 當MASK咁夫10-15分鐘, 用完之後見到肌膚即時晶瑩剔透。
 最後用上SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜,顏色為乳白色, 質感係CREAM狀, 先用上手試試, 一搽上手覺得好滋潤, 用後手上幼紋即時減淡左好多, 原來SK-II R.N.A.立體緊緻精華霜蘊含革命性Radical New Age複方及PITERA™,鞏固自身膠原蛋白結構,10天緊緻輪廓, 使用1瓶,明顯減淡皺紋
自從我過左30歲後, 面上多左好多幼紋, 虎紋仲變得好明顯>.<... 為左睇下效果, 我決定用係最嚴重的虎紋位置上, 搽上後再加以按摩, 感覺精華霜即時提供高度補濕, 而且提升效果做得好好, 用後成塊面既輪廓都變得緊緻左。
不過最驚喜係去紋效果真係非常明顯, 見到左邊面係用左精華霜, 相比起右邊虎紋仲係好深好明顯=.= 但相左邊虎紋位置己經減淡左好多, 而且成塊面向上提升左, 見到左右面比較, 我真係後悔自己點解唔早D使用SK-II 產品, 原來呢個品牌既好唔係因為代言人或者廣告, 因為本身佢D產品真係做到神級效果, 真心推介比大家。 大家如對產品有興趣可到SK-II 專門店 及 登入以下官方網址參考更多產品資料。http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx
www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝she.com及SK-II提供產品體驗,歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言