2016年7月27日 星期三

生記中菜好味, 旗下的西餐廳原來同樣精彩

我地一班朋友成日去灣仔生記食中菜, 生記呢個老牌子我一向都好鐘意, 食物一直保持高水準, 所以先可以連續3年都係米芝蓮推介食肆, 但無意中比我發現原來生記係銅鑼灣開左間西餐廳, 作為生記的長期食客, 又點可以唔試試佢既西餐呢, 餐廳係樓上鋪, 係電梯大堂己經見到大大個燈箱廣告。
上到餐廳見到坐位唔多, 但坐位之間都夠闊落, ohhh....原來餐廳有2層, 咁就算一大班朋友來都無問題啦 ^^
第一次來叫Dinner set就最方便, 每個set大約$4xx-$5xx, 有齊前菜, 餐湯, 主菜, 甜品&飲品, 以銅鑼灣區西餐廳, 來講價錢都算合理, 我地2個人決定叫個意大利飯同牛柳。
先來新鮮焗起的面包及煙三文魚凱撒沙律作為前菜, 煙三文魚新鮮, 沙律菜好爽脆, 沙律醬汁酸酸甜甜好開胃。
餐湯我地揀左黑松露鮮蠔野菌湯, 一上枱松露香氣樸鼻, 野菌湯好CREAMY, 湯入面仲有一隻珍珠蠔, 一口將整隻蠔吞下, 蠔味非常濃郁, 滿足感爆燈。
上海小籠包食得多, 法式小籠包都係第一次食, 配上黑松露醬汁同蟹子, 一咬開入面好多肉汁, 同黑松露好夾, 好好味。
前菜食完餐廳非常細心, 會有一杯青檸雪芭過濾口腔味道, 雪芭好滑好似食緊雪糕咁, 青檸味道酸酸地, 夏天食真係好爽。
主菜來了, 龍蝦意大利飯, 非一般西餐做法, 將龍蝦切肉再鑲入酥皮內焗, 令到口感豐富左, 酥皮夠香脆, 龍蝦又夠彈牙, 外脆內軟既感覺, 的確好好味, 相比起意大利飯我覺得份量少左D, 但飯質有咬口, 龍蝦汁底令到整個飯, 感覺好惹味!!
另一主菜係澳洲牛柳配法國鵝肝, 牛柳肉質鮮嫩, 咬落有好多肉汁, 五成熟我覺得剛剛好, 牛味好濃郁, 鵝肝煎得好香口, 食落好軟滑, 好耐無食過鵝肝既我, 每食一口都心心眼啊 ^^
最後來一個精美甜品, 有cheese cake同香橙tiramisu, 唔會太甜但食落好香滑, 最後飲埋杯coffee作結尾, 非常滿意的一餐, 估唔到出名中菜的生記, 做西餐都可以同樣出色, 抵佢擁有咁多好似我呢D支持左佢地咁多年既FANS ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言