2016年2月22日 星期一

全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜



成日聽OLAY挑戰專櫃, 究竟點解? 原來全新升級 Total Effects 多元修護 UV 防曬霜係全球首家引入 Vitaniacin 成分的護膚品牌,其後好多專櫃品牌亦紛紛跟隨, 原來Vitaniacin 成分對肌膚保持年輕好有作用,可以解決肌膚由內到外的問題,包括減少細紋、收細毛孔等等。換言之,只須一個步驟就可以全方位解決肌膚不同的問題,對於今時今日香港女性有如此"快靚正"既護膚品真係一大喜訊


所以我成日都話揀護膚品最緊要知道成份, 單靠見到個D裝潢到金光閃閃的專門店或星級荷里活代言人, 都不及自己了解下產品成份同埋親身感受咁重要, 今次等我又睇下OLAY呢款升級 Total Effects 多元修護 UV 防曬霜得唔得到我歡心先
































全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜 共有4款,適合不同肌膚人士使用, 我不嬲出名易敏感, 所以呢款多元修護霜(無香料配方), 就岩晒我呢D脆弱肌膚使用啦. 打開包裝見到泵裝設計, 泵1-2下出黎己經足夠全面使用, 可能因為無香料關係, 真係無咩味道,質地好滋潤, 好易推.


特登用雙手去試下先, 左邊係無用到Total Effects多元修護霜, 見到有唔少明顯既幼紋, 用左之後睇下右邊張圖, 見到明顯有光澤, 幼淡即時減淡左


到用上面睇下先, 比張用之前既素顏相嚇下大家先, 見到好多問題......包括膚色喑啞, 幼紋, 乾燥等等....等等....(數之不盡>.<)

我習慣左用所有護膚品都加少少按摩動作, 搽面額位置一定要向上推, 見到用Total Effects多元修護, 我只係推左幾下己經被皮膚吸收, 證明滋潤度好高. 加上無香料配方, 完全唔刺激皮膚, 我呢D超敏感肌用完都完全無問題.


我以前覺得T位好油成日都SKIP左唔搽T字位, 結果皮膚得唔到水份攪到越來越油, 所以千其唔好唸住自己好油就唔搽SKINCARE, 只要記住一句"越油越要補水", 而家我按摩都唔會忘記搽埋額頭同鼻部位置, 當然頸部都唔少得啦, 有頸紋就會表露左你既年齡秘密啦~嘻
頭先講Total Effects 多元修護 UV 防曬霜含有Vitaniacin 成分,而呢枝全新配方仲增添左40% Vitaniacin,有效令到肌膚得到全方位顯著改善,有效改善乾燥、提亮暗沉、均勻膚色、緊緻肌膚、撫平細紋、細緻毛孔、改善膚質等皮膚問題。見到我用完後皮膚即時滋潤左, 較之前有光澤同有彈性, 細紋亦都減淡左, 當然想做到均勻膚色、緊緻肌膚、細緻毛孔、改善膚質等效果, 就要KEEP住早晚使用啦

全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜 除左我呢款多元修護霜(無香料配方)外, 另外3款包括  (左邊)多元修護雙旋多效精華霜- 適合混合性肌膚, (中間)多元修護UV防曬霜 - 適合中性肌膚, (右邊)多元修護UV防曬霜-(無香料無酒精配方)適合膚. 共有4款,適合不同肌膚人士使用.


 


全新升級Total Effects多元修護UV防曬霜
產品售價︰HKD199.9/ 50ml
售賣地點:吉之島、萬寧、華潤萬家及屈臣氏
香港消費者免費服務專線:800-969-688


大家有任何意見或想與我聯絡歡迎電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk
www.weshare.hk/1437rita
blogs.elle.com.hk/1437rita

沒有留言:

張貼留言