2016年2月23日 星期二

DR.WU全能賦活抗皺眼霜

女人過左3字頭, 皮膚狀態越來越唔隱定, 對眼係最容易出賣你年齡既秘密, 我自從生左B同過左3字後, D眼紋真係越來越嚴重, 所以我真係超積極地去發掘不同既去皺或抗皺產品, 今次就試呢隻DR.WU全能賦活抗皺眼霜, 睇下WORK唔WORK先 ^^

佢既主要成份同功效己經好細心地寫晒係盒上面, 我覺得好細心, 唔洗成日要問SALES姐姐或者要自己上網做功課. 全效型抗皺眼霜,質地輕潤滑順,能快速滲透肌底,全方位解決眼周問題,含多種天然油脂,延展性佳,適度滋潤,賦予眼周舒適柔滑的感受;革命性3D立體眼部科技,搭配多種獨特天然眼部成份,能緊緻眼部、打擊眼周皺紋,重現年輕雙眸神采。

主要成分:
多胜肽複合抗皺配方Multi-Peptides、眼部精華素Eyeliss、彈力緊緻因子Liftessence、海棗種子精粹Calmdeage
適用膚質:
乾燥、細紋及老化膚質
 一打開包裝盒就見到寫住"強調緊緻抗皺配方", 咁強調抗皺, 快快試下睇下效果先.
 泵裝設計, 一下泵出黎, 我覺得份量過多, 所以建議細細力泵自己喜好的分量, 以免浪費
 EYECREAM質地好滋潤, 好容易推開, 好容易吸收, 同埋DR.WU屬於台灣醫學品牌, 敏感肌膚使用都可以, 所以我都好放心使用.
我會每隻眼點4點, 再慢慢按摩推開, 眼紋千萬唔好大力按, 所以記得要細細力呢
抱歉因為朝早試用所以隻眼比較腫, 不過我最主要想睇下去紋效果, 深既眼紋當然無可能即時消失, 但細紋就的確減淡左, 按摩後眼腫情況都改善左, 加上眼霜滋潤度夠高, 原本洗面後隻眼"猛猛緊"既情況, 使用後雙眼可以長期保持滋潤.
如果大家都想要有對BLING BLING雙眼, 就要齊齊加油啦, 我會繼續努力搵D不同品牌既產品介紹比大家, 如果你地有好野介紹都歡迎分享比我知啊 ^^

大家有任何意見或想與我聯絡歡迎電郵: ppqq1437@yahoo.com.hk
www.weshare.hk/1437rita
blogs.elle.com.hk/1437rita

沒有留言:

張貼留言