2015年7月16日 星期四

LOREAL 緊緻精華系列



女人30歲後皮膚開始鬆弛? 以前18 22 時, D人話我BABY FAT, 小小包包面好可愛, 到廿幾歲朋友們開始話塊面小小肥, 有福氣啊, 直到現在生左BB, 過左30變成一個真正中女, 無人會覺得肥面係一件好事呢, 所以SKIN CARE除左我一直好重視的保濕, 緊緻己經成為我重要的一個護膚需要.


 


今次我一次掃左3枝LOREAL 一系列的緊緻產品, 希望可以同我的包包面講byebye啦, 洗面後拍上爽膚水, 開始用上呢枝光學嫩膚緊緻精華水, 精華倒出好有水感, 一拍上面感到即時保濕, 感覺好細滑, 持久使用可以達致緊緻效果, 皮膚更有彈力


之後用左高效提升修護精華, 一滴激活8大肌膚提升因子, 可以做到夜間修護, 日間防禦, 高效提升修護皮膚, 包裝係BOOM裝, 每次吸一枝己經足夠全面使用



精華多數都會好笠, 以前用過一D精華用左幾日後, 成個額頭出晒油脂粒, LOREAL 呢隻精華感覺夠滋潤, 但一D都唔笠, 一枝有咁多功效, 平民價錢但有專櫃化妝品的效果呢



最後當然係眼部啦, 隻眼唔精華, 塊面幾靚都無用, 呢枝活冗修護眼霜相, 有光學嫩膚功能, EYE CREAM,可以修正眼紋, 減淡浮腫, 重現緊緻 


配合埋最新設計冰感按摩頭, 使眼霜更容易吸收

  

眼部按摩好重要, 多按摩可以令到黑眼圈減淡, 所以我一D都唔懶, 用按摩頭按足3-5分鐘



近排見到大型生活百貨 (萬X 或屈XX) 買滿$250仲送上LOREAL 激光美白精華 同MASK, 價錢大眾化, 每枝都唔過$200, 所以我先一次過掃晒一系列回家呢, 你地又試下啦


提外話: HIMHIM 好鐘意枝EYE CREAM? 哈, 可能紅色包裝, 又岩晒佢手型, 佢基本上日日同我爭呢D EYECREAM, 哈~當然佢只係拎黎玩啦


大家有任何意見或有任何試用或出席各商業活動, 歡迎Email: ppqq1437@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言