2015年7月29日 星期三

產後脫髮 @雅培防脫髮精華CG210

一直以來我頭髮雖然唔算好濃密但都一定唔會係稀疏 (呢張相大約3前年吧^^)

但生左BB後唔知係咪比晒D營養阿仔, 生完之後3個月開始脫髮情況超嚴重, 每次洗完頭成個去水位塞晒, 吹頭又成地都係頭髮, 好恐怖, 呢張相阿仔大約4個月大, 你地睇下前額位置脫髮嚴重, 甩到一個大窿呢 阿仔都無眼睇咯>.<


雖然產後都有進補, 同埋D人話時間耐左產後脫髮會自然地好, HIMHIM現在己經18個月, 脫髮問題依然煩擾住我, 所以呢段時間我唯有不停帶帽帶頭cool用黎遮醜 >.<


今次有機會試用雅培防脫髮精華CG210, 見到佢既功效, 我感覺到我既頭髮有曙光啦
CG210 主要功效如下:
1.      減少脫髮, 44內使脫髮回復正常水平
2.      改善頭髮健康, 83%用家使用產品56天後, 感覺頭髮在健康狀態
3.      增長健康髮絲, 使用3個月後發現新生的健康頭髮
4.      提高頭髮濃密度, 增長頭髮直徑的升幅, 每根頭髮直徑增長, 便能看到豐滿的頭髮
5.      停止生長期頭髮進入退化
6.    根除微炎症,令冬眠頭髮再生


雅培防脫髮精華CG210包裝內有一枝精華素 及一個噴咀, 安裝十分容易, 每次使用時只需搖幾下, 令到樽內精華更均勻, 打開蓋後將噴咀插入精華即可使用, 噴咀夠長實在好方便, 因為可以直接將精華吱到頭皮上, 令到精華更容易被吸收, 效果自然更理想啦

全頭平均使用, 每次按一下便可, 大約用於十個不同位置, 再用手指加以按摩, 我想佢吸收D所以全頭習慣按摩大約5分鐘左右.

早晚都用以上方法, 連續用一個月, 盒上說明講連續使用3個月後, 會發現新生健康的頭髮.


當我使用一個月後發現浴缸去水位頭髮明顯己經少左同埋吹頭時成地頭髮情況亦都改善左好多.


束反同一個髮型, 大家見到前額脫髮位置那個窿無再咁明顯了 (阿仔已經大個左好多囉 ^^)


睇反前後對比照, 前額位置明顯個窿己經無之前咁嚴重了。


放反d頭髮落黎, 前額脫髮位置仲好似有D小毛毛生緊出來添, 一年多的脫髮問題有改善, 頭髮健康左真係好開心呢!!

其實脫髮真係有好多原因, 我身邊好多朋友都有呢個問題, 當然有D可能係遺傳, 但其實好多時都同後天有關, 例如可能減肥過度導致營養不良期間, 亦可能係因為環境或壓力形成, 什至如果過度使用頭髮造型產品都有機會引致脫髮.

所以其實我地女人除左注意面部護膚, 頭髮健康亦都好重要, 頭髮濃密健康想換個造型都容易得多呢, ~昨天我自己就set左個簡單髮型同朋友食tea, 大家齊齊努力保持皮膚、頭髮 及身體健康啊 ^^
大家如果有興趣了解更多, 可去以下網址睇下啊
CG210 website: www.cg210.hk


歡迎邀稿或產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
Facebook FansPage: www.facebook.com/1437ritaandhim
其他BLOG分享包括blogspot, Weshare, sheblog, theZtyle, beautyexchange, blogselle, mamibuy, classesweplay, style-tips, esdlife, ublog, QOOZA, iTrial, openrice...等

沒有留言:

張貼留言