2023年9月14日 星期四

變得更年輕全靠 @ REJUVE+ NMN21000

在識媽媽又要返工又要照顧小朋友,早前真係坐係度都可以訓著,個人成日都好攰,聽講NMN除左可以延遲衰老仲可以令到個人無咁攰,我相信好多都聽過NMN,但我特別就揀左REJUVE+呢個加拿大品牌 ,除左因為REJUVE+ NMN份量(21000mg) 比市面的品牌的平均NMN含量較高之外,而且REJUVE+ NMN21000獲加拿大、香港六重第三方認證,加拿大製造服用得特別放心,因為加拿大將保健品歸類為"藥品", 所以佢地生產,監管及質檢門檻嚴緊。


REJUVE+NMN21000加拿大逆齡配方可以主要放善身體3大問題,包括外貌 、健康 、仲有提升活力,好多人問我點解要服用NMN,因為其實30歲後,人體產生NAD+ 的能力會隨著年齡急速下降, 令細胞容易受損。或者因為D外來因素如睡眠不足、焦慮、飲酒、高糖飲食等會加速細胞受損。


始於人都會老,但希望可以慢D就好啦,所以服用NMN係見到自己開始有少少衰老徵兆,例如機能轉弱, 炎症, 皮膚老化, 代謝轉差,服用NMN真係有效改善呢。我服用左2個月除左精神左,連皮膚都好左添 ^^


REJUVE+ 呢個加拿大品牌 , 純度99.99%, 而且添加PQQ, 紫檀芪同亞精胺, 同萊特維健嘅 NMN同一個配方, 但係就平一截 ; 我自己試完一排都覺得有效: 精神咗, 新陳代謝快咗, 皮膚好咗, NMN比身體吸收後會轉化成 NAD+, 長遠對保持年輕容貌同活力,以至延緩老化都好有幫助!

品牌啱啱都搵咗Netflix真人劇主角Dubai bling 主角 enbraheem (600,000 followers)做品牌大使, 係少數NMN品牌真正有外國明星使用,有效唔係得個講字,服用感受到佢效果先覺得佢好,我自己就好開心服後後幫助到我變得更年輕,好似重回5-10年前的自己咁,最重要係個人變得精神左,而家放假都可以同小朋友去多D不同地方玩。大家有興趣可以去以下網站選購啦 

香港總代理網站: www.maplehealth.store

加拿大官方網站: www.rejuve.plus


而家 REJUVE+做緊兩星期嘅夏日團購活動, 用我嘅 discount code: CANADALOVE 仲會有額外折扣, 大家可以留意

歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝
REJUVE+提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: InstagramBlogspotOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  she.com, U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言