2022年7月12日 星期二

超級夢幻打卡高質餐廳

家姐帶我嚟一間神秘嘅餐廳幫我預早慶祝生日,我心諗有幾神秘? 點知一行入餐廳門口我心入邊「哇」左幾聲,間餐廳超級夢幻,佢用一個大型LED營造香港海景,海底世界,連倫敦景色都有,真係超級驚喜,超~級~靚 !!! 攪到我成晚瘋狂打卡。


咁高級嘅餐廳,原本都有啲唔好意思覺得實會好貴,點知望吓餐牌原來價錢都好合理,我哋首先嗌咗個前菜:清酒煮蜆,份量雖然唔多但係每一隻蜆都係脹卜卜,超級鮮甜,好味到我連湯都飲埋。


我覺得呢間餐廳好好除咗係可以食到西餐之外,連一啲東南亞菜式都有,我哋叫咗呢個海鮮炒麵,好足料好多海鮮而且味道亦不錯。



牛扒絕對係今晚的重點推介,因為出邊食一份高質素嘅牛扒而家下下都要過千蚊,呢塊肉眼$400有找,仲要超級好食,肉質好好而且好重牛味,五成熟燒得剛剛好,絕對高質,真係非常好味,我會因為呢塊扒而再嚟幫襯,太好味啦。



最後叫咗一個疏乎厘做甜品,估唔到好大佢,成個蛋糕咁,開頭都擔心兩個人食唔晒,不過原來疏乎厘本身唔飽肚,而且朱古力脆皮疏乎厘我第一次食,比普通疏乎厘多左份口感,更加特別而且更加好食,女仔食甜品用第二個胃,所以我哋兩個最後都食得晒,好多謝家姐帶我來間咁靚嘅餐廳,真係超級驚喜,而且好好味,鍾意打卡嘅朋友仔絕對值得一試。


本文唔係廣告,所以大家有興趣知咩餐廳可以FB/IG留言,我會私訊回覆大家。如鐘意睇我分享真心食評的朋友歡迎like & share
👍🏻😘

歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言