2021年10月3日 星期日

一試愛上 @Lancôme升級版嫩肌活膚雙精華

帶口罩長時間局住,塊面真係比之前差左好多,好開心呢段時間體驗左Lancôme全新升級版嫩肌活膚雙精華(Advanced GénifiqueSensitive),精華強效舒緩,加速肌膚表皮屏障復原,4 星期後幫助改善肌膚,解決令我最困擾的皮膚問題例如紅印,毛孔,瑕疵等。質感輕盈透薄,一試愛上,輕輕一抹已經滲透肌膚,瞬間感覺清爽舒緩,配方適合所有膚質,包括好似我呢d敏感性肌膚都適合,真係好好用呢 ^^

 

我一直都係小黑瓶FANS,但呢枝全新升級版嫩肌活膚雙精華(AdvancedGénifiqueSensitive)封存左以下兩種精華,於使用前分開保存,一按新鮮釋放,混合形成強效修護精華,適合任何膚質,包括敏感性肌膚,日頭用小黑瓶,夜晚再用呢枝嫩肌活膚雙精華,強效提升肌膚。

高效精華原液:

啟發自微生態科研,注入7種益生元及益生菌萃取。

另外,高效精華原液亦蘊含著名保濕成份,幫助保持肌膚的水分

藍色活性精萃:

蘊含純度達98%的阿魏酸2和維他命E,為強效抗氧化成份,有助保護肌膚。

兩種精華在激活前個別封存,一按新鮮釋放,混合形成強效修護精華。



將精華搖一搖再換上日常的泵頭,好方便!! 首次使用前,先混合和激活配方中兩種新鮮密封的精華:

1. 按下並順時針扭動黑色瓶蓋,將藍色精華釋放到高效精華原液中。

2. 搖動瓶子,直至兩種精華均勻融合。

3. 扭開黑色瓶蓋,換上滴管即可使用。

見到瓶子入面充滿2種精華感覺好療癒呢。Lancôme為高效精華原液注入7種益生元及益生菌萃取及透明質酸。另外,藍色精萃蘊含純度達98%之阿魏酸抗氧化成份同埋維他命E,經密封保存,美容成份絕無流失。


全新升級版嫩肌活膚雙精華質感好水潤,好容易被皮膚吸收,見到配方中的兩種精華在使用前一刻才被混合,感覺好似好新鮮,將最新鮮精華塗上面,有效促進肌膚表皮屏障復原,同時帶來舒緩感覺。 


使用全新升級版嫩肌活膚雙精華(Advanced GénifiqueSensitive)即時覺得好水潤,皮膚即時飲飽水,變得有彈性。持續使用一個月有效改善肌膚困擾問題如泛紅、毛孔粗大、瑕疵,4 星期後仲有效擊退毛孔粗大、泛紅等肌膚瑕疵添 ^^


全新升級版嫩肌活膚雙精華(AdvancedGénifiqueSensitive)是肌膚的晚間舒緩修護配方,有助強化肌膚屏障,即使戴上口罩,使用1個月,80%女性表示肌膚感覺舒適,82%表示肌膚整體外觀得到改善。雖然我地每日都會受環境影響皮膚質素,但用左Lancôme升級版嫩肌活膚雙精華絕對幫到我強效修復肌膚屏障,緩緩到我不少肌膚問題。

記住日頭用小黑瓶加快肌膚復原速度,夜晚再用呢枝嫩肌活膚雙精華,舒緩及強效肌膚屏障。皮膚好左真係連化個淡妝都貼服好多,快好多,大家快D試下就會明白我點解一試愛上 ^^

#LancomeHK #微生態科研專家 #升級版嫩肌活膚雙精華 #AdvancedGenifiqueSensitive

大家如果都想同我分享你的經歷,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝Lancôme提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.com,  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言