2021年7月5日 星期一

不限線數的無針埋線真係更加有效呢 @Europe Beauty歐洲美容

口罩遮住包包面,但唔通成世都唔除口罩咩?! 所以好開心早前去左位於銅鑼灣的Europe Beauty歐洲美容體驗Ultra V Lift無針埋線療程,仲要不限線數,塊面真係即時V返晒,好開心呢!!



Europe Beauty有多間分店,我去左銅鑼灣分店,港鐵站一出行3分鐘即到,非常方便,去到見到地方好乾淨光猛,在獨立房間進行療程,私隱度十足 ^^
今次我就係做呢部無針埋線儀器,有以下多重功效,非常期待做完之後的效果 ^^ • 無針、無痛、無創、無手術
• 即時年輕、全面提升
• 逆齡拉提、撫平皺紋
• 緊緻肌膚、回復彈性
• 擊退雙下巴、眼袋、重塑輪廓


首先治療師會先幫我徹底落妝,再塗上厚厚的保濕精華在面上...之後差不多開始啦

療程開始時有D暖暖的感覺.....一d都唔痛,仲越做越舒服好似有人一直按摩咁,治療師亦好細心講解我知儀器運作,同埋我的包包面問題,例如蘋果肌同雙下巴位都開始下垂,所以相關位置會做多少少時間加強效果。

只係做左一邊面,即刻對比下效果,真係見到左邊面向上提升左,塊面即時v起來,蘋果肌變得飽滿,連雙下巴都firm左好多呢 ^^

做埋另外一邊面再做埋個保濕mask,成個療程就大告功成,做完後果然見到全面提升左好多,不限線數真係work好多,塊面firm左真係成個感覺年輕左唔少呢,最開心仲要係無痛,係最舒服的情況下做到呢個效果,真係太開心啦。

而家Europe Beauty歐洲美容做緊優惠只需 $480 就可以體驗到 Ultra V Lift 無針埋線 (不限線數) Face Lifting,大家有興趣可致電查詢或預約啦!!

旺角 21916800
尖沙咀 27237088
銅鑼灣 25738718
荃灣 21118071

大家如果都想同我分享你的經歷,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita

https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝E-Beauty提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客親子國王BabyKingdom親子KOL,  Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubGirlssssMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言