2021年3月30日 星期二

超強水亮GPS AHC玻尿酸補水透亮系列 用完即刻光滑無細紋?

好多人以為春天濕笠笠皮膚就唔洗保濕,其實保濕做得好先會有好似韓妹咁嘅水嫩肌膚。我用過好多牌子的保濕產品,但近年我真心愛上AHC呢個品牌,AHC玻尿酸補水透亮列真係超好用,保濕度高但又唔會笠痴痴, CP值高,但價錢大眾化銀包無負擔,難怪佢既皇牌產品B5勁到每6秒就賣出一罐,喺韓國超過5000間韓國醫美診所都使用並推薦AHC,已經係韓國備受推崇的院線級專業護膚品牌,所以基本上大部份韓國女生都有一瓶在手。最近發現AHC嘅最新代言人Krystal,試完呢個系列嘅產品,唔怪得佢嘅皮膚咁透亮有光澤

其中的皇牌產品精華液同面霜真心好用所以我己經空瓶左2AHC玻尿酸補水透亮精華液啦 ^^


一套5AHC玻尿酸補水透亮系列包括:

AHC玻尿酸補水透亮潔面乳 150毫升

AHC玻尿酸補水透亮機能水 100毫升

AHC玻尿酸補水透亮精華液 30毫升

AHC玻尿酸補水透亮乳液 100毫升

AHC玻尿酸補水透亮面霜 50毫升

我今次真係好開心可以體驗AHC玻尿酸補水透亮系列,佢引入突破性精準煥活技術Hya-drone Technology技術,加上獨家10種複合多維玻尿酸,當中包含配合維他命C成分的專利煥亮玻尿酸(VITA-HA™)整個系列含韓國白玉針明星成分及植萃配方,同埋人氣成分谷胱甘肽結合源自天然的葛棗奇異果提取物及蓮花水,令疲憊暗沉的肌膚變得均勻、透亮有光澤。

一出就已經在韓國IG瘋傳,真係超高人氣。而家香港都買到啦~ 產品全部有正品標籤,同埋背面都會寫明MADE IN KOREA



正如我一開始講皮膚其實每天都需要飲水,但皮膚邊度先真正缺水呢AHC玻尿酸補水透亮列特有的精準煥活技術玻尿酸補水透亮列,就好似肌膚的GPS一樣能準確找到肌膚水分細胞,投遞包覆胺基酸的微小膠囊,結合後激活肌膚內部蘊含的玻尿酸,提升原生水分感,潤澤肌底保濕。成個系列一齊用我覺得效果係最好。我首先一開始會用AHC玻尿酸補水透亮潔面乳洗面,清潔毛孔之餘仲即時提升肌膚透亮感,之後AHC玻尿酸補水透亮機能水即時提升肌膚保濕度撫平粗糙的肌膚。






之後塗上我的至愛AHC玻尿酸補水透亮精華液,精華成份包含配合維他命C成分的專利煥亮玻尿酸(VITA-HA™),配方親和敏感肌,幫助肌膚光澤保濕,維持彈性和活力,罕有結合維他命C成分+玻尿酸的專利煥亮玻尿酸(VITA-HA™),幫助肌膚光澤保濕,維持彈性和活力;而且配方親和更無添加酒精、色素、Paraben類防腐劑,溫和不易刺激,連我呢D敏感肌都適合使用。實證能即時提升肌膚保濕度+58.1%*及兩星期提升肌膚透亮度+8.6%*


AHC玻尿酸精華塗上後覺得好舒服,好水潤,原來佢注入左10種複合多維玻尿酸,不同分子大小的玻尿酸層層滲入肌膚底層,內而外為乾燥肌膚帶來全方位立體深層補水護理, 正如我之前咁講,佢好似GPS咁搵到你皮膚缺水嘅地方,唔怪得啲人仲會叫佢做「AHC水亮GPS精華」啦。

呢支AHC水亮GPS精華加入左韓國醫美白玉針明星成分胱甘肽帶入保濕,令肌膚勻淨透亮。比個小小TIPS大家,每星期我都會敷面膜之前做佢,先搽一層AHC玻尿酸精華,再敷面膜,保濕效果勁度提升啊,塊面即時好似發光一樣,連D幼紋細紋都減淡左好多呢~ YEAH ^^


用完AHC玻尿酸精華之後,夜晚我會塗上 AHC玻尿酸補水透亮乳液,因為佢有效即時提升肌膚保濕度高達+77.2% #,一覺訓醒塊面依然充滿水份,日頭我就鐘意化妝前塗上AHC玻尿酸補水透亮面霜,同樣可以即時提升肌膚保濕度但感覺好清爽。

另一個皇牌產品AHC玻尿酸補水透亮面霜質地水潤,但超容易吸收,見到我用左手上後,手上細紋即時減淡左,而且超級保濕。

直接用上面比大家睇真效果,只要輕輕一推皮膚已經吸收晒面霜成份,就算日頭用都唔會覺得痴笠笠,除左高保濕度,用後係見到皮膚有透亮的感覺。可即時提升肌膚保濕度+64.6%*,兩星期更減少肌膚水分流失率10.7%#


所以我好鐘意用佢當妝前打底,成個妝真係貼服好多,係度做個小測試比大家睇 下,未用AHC玻尿酸補水透亮面霜前搽粉成個感覺都好厚,最慘係成日都有卡粉的情況。但用左面霜後即時變得勁貼服,成個妝都好自然,最重要無卡粉情況出現,成個妝變得持久KEEP全日都無問題 ^^


我將一副隱形眼鏡用來做個測驗比大家再睇清楚D,左邊那隻隱形眼鏡我塗左AHC玻尿酸補水透亮精華液+AHC玻尿酸補水透亮面霜,右邊那隻隱形眼鏡就乜都無塗,之後我用熱風筒吹左15分鐘,見到左邊那隻隱形眼鏡依然濕潤,而右邊那隻己經開始變乾同變型,證明AHC保濕效果真係好好呢。

唔好的產品我都講唔出真心推薦,AHC真係我近年超鐘意同埋真心覺得好用的產品,大家如果都想試下AHC玻尿酸精華的超強保濕威力,可以點擊下方鏈接領取優惠券,然後去到我FB #小周董世界而家仲有送禮活動啊,記得TAG埋朋友一齊參加啦 ^^

購買任何AHC 水亮GPS補水透亮系列均享 $20 優惠, 即按:https://promotion.unilever.hk/coupon/ahc/ha-dewy-202104

下載 $20電子現金券(有效48小時)

#第三方實驗室測試結果(韓國, 2020)21位受試者使用產品後儀器評估結果,實際效果因人而異。

大家如果都想同我分享你的經歷或一齊交流,歡迎加我FACEBOOK同IG,INBOX同我開心SHARE啊 ^^

FB: 小周董世界
IG: 1437rita
https://www.facebook.com/1437ritaandhim

https://www.facebook.com/1437ritaandhim
產品由AHC提供體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的BLOG平台分享包括: 
InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle  U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)


沒有留言:

張貼留言