2020年11月15日 星期日

【強韌髮根之秘訣,原來是要頭皮保養?】Hair Recipe新人氣品生生薑x蘋果頭皮精華液

生完小朋友後壓力大左好多,掉髮問題長時間都好困擾我,所以我真係好需要頭皮保養,好開心今次體驗呢款來自日本品牌Hair Recipe生薑x蘋果 強韌髮根頭皮精華液,佢有效修復我的頭皮,仲可以少髮根損傷,用左2星期頭皮健康左,髮絲強硬左,連甩頭髮情況都大有改善 ^^



Hair Recipe生薑x蘋果 強韌髮根頭皮精華液係由日本營養學家共同開發 X 千次調試,以天然食材頭皮護理理念研發產品,源自天然の生薑 同埋蘋果精華,高濃度抗氧精華,可以修護頭皮屏障,煥活頭皮 。

使用方法好簡單,只要將一泵慢慢塗抺在頭皮,再慢慢按摩,精華液有雙重維他命原,可以為頭皮注入營養,維修頭皮健康 ,減少髮根損傷,最好係佢質地清爽唔笠,就算朝早用完佢再吹頭返工一樣全日清爽。

同系列Hair Recipe生薑x蘋果洗頭水護髮素係日本超人氣,仲係日本樂天拎到No.1,同精華同時 配合同系列洗護髮產品使用效果更佳 ,我用左2星期甩頭髮情況係大有改善,同埋生出來D頭髮都健康D粗D頭髮亦比之前貼服同有光澤左。


大家如果都想試下Hair Recipe生薑x蘋果 強韌髮根頭皮精華液,記得去以下網址拎走$25 coupon啊。

https://bit.ly/36lgWZQ

#HairRecipe #美髮の料理 #生薑蘋果營養護 髮 #生薑蘋果強韌髮根頭皮精華液 #生薑蘋果防斷滋養洗護髮系列

www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝Hair Recipe提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他12個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyle, style-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言