2020年1月2日 星期四

超強保水 @Dermaci 超微分子保濕精華

香港冬天真係好奇怪,時凍時熱,又時乾時濕,塊面除左要長時間保濕仲特別容易敏感,好彩比我知道Dermaci超微分子保濕精華,佢可以一次過為肌膚細胞深層注入微分子透明質酸,能吸收1000倍水分分子入皮膚底層,全天候都咁KEEP住水漾豐盈。同埋佢不含動物測試,色素,香料,非常安全,唔會致敏,呢個冬天我塊面都無再試過乾爭爭呢。^^
法國製造的 Dermaci 超微分子保濕精華,主要成份的透明質酸利用生物科技,由生物酵素法萃取最優質的透明質酸純液,成份只包含透明質酸及純水,屬於高分子聚合物,所以有超強潤滑感覺,塗抹時會在皮膚形成一層簿膜,對皮膚起到保護的作用。

滴管式設計,輕易取出精華,超方便,皮膚正常使用2-3滴就OK,但如果個排皮膚超乾我會用多1-2滴,用後已感受到精華液被肌膚迅速吸收。 Dermaci依支精華含有既水解膠原蛋白,就係可以將本身存在係真皮層底下既蛋白類塗抹係肌膚上面,所以可以長時間保持肌膚既彈力,達到極強保濕效果 ,真係太正!!


之前我D皮膚成都好繃緊同埋成日處於缺水狀態,但用後肌膚回復水潤飽滿,證明Dermaci 超微分子保濕精華真係有效幫我肌膚迅速補水,成份不敏感之如,皮膚更加變得比之前柔軟細滑,肌膚望落仲有飽滿水潤的效果添。

加上精華入面有維生素E可以幫皮膚延緩衰老問題、滋養肌膚而且仲可以防止脂肪類的氧化作用,所以搽完都唔會覺得油膩,有效減退乾紋,解決缺水問題,修護及抒緩肌膚,我最鐘意佢用後唔會覺得痴笠笠,清爽得黎又夠滋潤,用後仲可以令成個妝更加貼服添。


今個冬天要幫塊面補水我真係大推呢枝Dermaci 超微分子保濕精華,大家如果對以上產品有興趣,可到呢個分銷點查詢或選購啦  My Princess HK 我的公主美妝 

Dermaci 超微分子保濕精華(30ml)
銷售價 HK$ 588/支
Instagram : @dermaciskincarehk
產品 Dermaci 超微分子保濕精華 30ml    由官方提供 ;https://www.facebook.com/dermacihk/
www.facebook.com/1437ritaandhim



歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言