2019年10月25日 星期五

超好用,Lancôme升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合

天氣開始轉涼朝早特別鐘意懶床,每日趕住返工攪到化妝時間越來越短,但...時間少對我影響不大,返到公司同事見到我皮膚狀態好似好好咁,仲以為我日日好早起身化妝準備,哈~其實想短時間擁有水潤無瑕的肌膚,重拾肌膚神采同提升光澤度,我全靠我用左Lancôme升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合,幫我快靚正地化個簡約裸妝,皮膚變得健康,成個人望落時刻都咁精神。
Lancôme的最新成員Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette是締造無瑕美肌必備的二合一產。所向披靡的配方以原裝Blanc Expert Cushion為基礎,加配柔滑遮瑕膏,發揮雙重功效隨時隨地防護及肌膚。Lancôme今次推出全新的二合一粉底組合,兼顧膚內外的需要,今個冬天出街就靠佢保持水潤無瑕的肌膚呢。^^
特大粉盒配以玫瑰設計簡潔華麗,入面塊鏡大大塊,化妝睇得更清楚。粉底質感水潤,遮瑕度高。


用後有自然亮白的效果,遮瑕度好高,輕易將我面上瑕疵同埋豆豆印都遮得好好,而且好貼面一D都無厚粉的感覺。 


升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合,兼顧上妝及遮瑕的二合便攜粉餅。氣墊粉底能深層保濕,同時保護肌膚免受都市環境侵害,而柔滑遮瑕膏針對性修正黑眼圈及其他瑕疵。Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette方便攜帶,放入手袋剛剛好,可以隨時隨地上妝。粉餅藏身於綴上金色玫瑰標誌的奢華纖薄純白粉盒中,專為亞洲市場而設計。全新雙面粉撲形水滴,Ruby-cell的一面抹上粉底液,另一面絨面則黑眼圈細緻遮,可以做到極致發揮Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette的功效。睇下我右倆邊面對比,用左之後真係白滑得多呢 ^^

保濕粉底換上全新升級配方,我同好多人試過之後短時間己經成為 Lancôme Blanc Expert Cushi on 的粉絲, 這款氣墊粉底專為均勻膚色而研製,同時為肌膚深層保濕。 Blanc Expert Cushion 的全新配方完美切合現代女性忙碌的都會生活, 發揮 24 小時保濕 功效 ,賦予肌膚健康明亮的自然神采。 Blanc Expert Cushion 的 嶄新天然親膚配方,蘊含抗污染及抗氧化成分 ,配合 SPF - 36防曬功效,形成對抗環境侵害的防護罩,令肌膚水潤飽滿,從而發揮保護功能 。 我日日都用佢,膚質變得比之前細緻,面上的瑕疵仲可以慢慢減淡添。^^
升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合
HK$435
締造明亮光彩的保濕氣墊粉底 
建 議 零 售 價 : HK $ 290 
 限量版升級版瞬白亮肌氣墊粉盒
建 議 零 售 價 : HK$100
升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合 於各 Lancôme專門店及美容專櫃有售 
Lancôme Website︰https://www.lancome.com.hk
Lancôme Facebook︰https://www.facebook.com/lancomehk
#LancomeHK # BlancExpert #CushionUrbanDuoPalette
www.facebook.com/1437ritaandhim



感謝LANCÔME提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客uBaby Magazine駐站BloggerOpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言