2018年9月25日 星期二

德善健髮- 內外夾擊幫我解決可怕的產後脫髮

好困擾....好困擾好困擾,有脫髮問題真係好困擾!!! 一直以來我D頭髮都唔稱得上濃厚,但4年前生左大仔之後,頭髮就越來越薄,生埋細仔之後脫髮情況更見非常嚴重添!!! 照鏡見到自己分界明顯,頭髮越來越幼,頭頂仲開始有秃髮情況,真係令我好困擾,自信心大減,所以出街成日都帶住頂帽遮醜。>.<
上星期去左德善健髮頭皮護理生髮中心體驗純中藥外敷薰蒸療程,希望解決我的困擾,德善健髮具備龐大中醫團隊作後盾,全面掌握我的頭部皮膚問題,搵出頭皮及毛髮的根本問題,結合中西技術,治標同時治本。
去到格局有別於一般美容中心,但又無中醫診所濃濃的中葯氣味,一個大大個的葯房在門口位置,果然內外夾擊才有效果。

首先顧問會先了解我日常習慣,再用一部頭髮放大儀器,了解我頭髮真正問題,見到我分界位置已經越來越闊,原來連前額都開始有脫髮現象 >.<

儀器可以放大頭皮毛孔幾百倍,清楚見到我頭髮根部位置毛孔原來清潔唔乾淨,有一層好厚的死皮,同埋有發炎的情況。相比起正常頭皮就發覺自己真係好嚴重,顧問話我甩頭髮除左因為同產後有關,亦都因為洗頭方法一直有問題,令到我頭皮上積左好多死皮,阻塞左毛囊,令到生唔到一條粗壯的頭髮出來。
儀器會指出我有咩頭皮問題出現左,希望可以對症下葯,睇到自己的脫髮問題,真係好擔心!!! 好彩德善健髮會有註冊中醫面診,我可以直接問問中醫意見。
醫師把脈後,會建議我應該點處理我的脫髮問題,佢話其實內外夾擊先係最有效可以徹底根治我的頭部皮膚及脫髮問題。
醫師建議我體驗純中藥外敷薰蒸療程,係用上百份百純正及一級上等藥材煉製成獨有外敷料,中藥珍貴成份多達七、八十種藥材,進行頭皮外敷薰蒸治療, 加上嶄新的儀器,針對治療各種的頭部皮膚問題,例如脫髮、頭瘡、頭油過多、頭臭、真菌、 班禿、頭皮屑、頭皮敏感等。

每次療程都會在獨立房間進行,私隱度十足,每間房間內都有洗頭設備,專人幫我洗頭,一定夠乾淨又舒服。

洗頭後就利用純中藥外敷的方法,加上嶄新的儀器,治療頭部各種問題,而專業治療師會調配適合我個人的外敷純中藥,以達至最佳的治療效果。
成個純中藥外敷薰蒸療程時間大約90分鐘,最後將中葯洗乾淨,再吹埋頭就大功告成啦。另外,中醫師仲建議我加上內服中藥,咁就會有最佳的治療效果,內外夾擊可以由內至外改善頭皮健康及頭髮生長問題,令到頭髮可以更健康、更強壯!
做完療程後感覺到頭皮特別清爽乾淨,而且頭髮有返光澤,不過要治療脫髮當然唔係一次就OK啦,內外夾擊要有恒心先可以有效改善脫髮問題呢
見到其他客人治療前後的效果,我都好希望我可以成為其中一個成功例子呢。
大家如果對以上療程有興趣可到德善健髮分店或於網站查詢及預約啦 ^^
Website: http://www.chineseessencehc.com/tc/

分店: 香港區: 銅鑼灣百德新街57號 海華大廈1樓C室
九龍區: 尖沙咀堪富利士道12號 宏貿發展大廈13樓D-E室
旺角彌敦道625&639號雅蘭中心一期13樓 1310-1315&1318室

#德善建髮  #中藥建髮  #育髮  #頭皮敏感  #望聞問切 #調理體質
www.facebook.com/1437ritaandhim


感謝德善健髮提供療程體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿、出席親子活動或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言