2018年7月19日 星期四

有益又健康飲品 @大食醫 洛神飲 Roselle drink

小周董以前食野好清淡,我仲話佢係阿伯口味,鐘意食魚食節瓜飲奶,多過食薯片餅乾同朱古力,但佢越來越大個,口味都開始變得越來越重,鐘意食香口野同埋飲甜野,但小朋友飲得太多甜野對佢地始終唔太好,所以我都盡量揀d有益又小甜既飲品比佢,行超市無意中比我發現到呢枝洛神飲,成份用上全天然食材,真正零化學添加,無防腐劑。
飲品用上天然花清素,倒出黎見到係原色既紅酒紅色,唔知以為飲緊紅酒呢...哈。 
洛神飲 Roselle drink係大食醫出品,大食醫飲料以中醫健康養生理念為基礎, 採用現代化生產和保存技術,著重原料溫寒配伍, 產品全天然, 佢地希望以食代藥, 改變我地呢d都市人的飲食習慣。
呢款洛神飲,飲落就好似飲緊花茶一樣,入口味道甘甘甜甜,加上原來洛神花含天然花青素,有助抗氧化,抗自由基,祛脂降壓與美白。
用上製藥規格的無菌冷灌裝技術方法生產,保持花清素抗氧化的功效,同時有益生元有助腸道健康,真係啱晒我呢D在職媽媽飲用。
估唔到小周董好鐘意呢個味道,好難搵到一枝飲品好味有益又健康。
難得小周董鐘意,我已經入左一箱全家大細一齊飲啦...哈哈!!!
而家仲做緊試飲價$7.9 (原價為 $8.9),優惠期有限,大家有興趣都可以喺以下超市選購:
Parknshop, Fusion, Taste, International,  SU-PA-DE-PA, HKTVMall
@daisikyi #daisikyi #仲景方 #大食醫 #洛神飲 #洛神飲樽裝 #洛神飲九製陳皮 #洛神花 #洛神花茶 #洛神花陳皮 #洛神花抗氧化 #洛神飲桂花 #花青素 #roselledrink #健康開心餐飲 #wanzingci 

www.facebook.com/1437ritaandhim


歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別4)

沒有留言:

張貼留言