2018年2月12日 星期一

湊仔慳時間必有之物

2個小朋友媽媽真係長時間掛住個""字喺身,BB3個鐘喊住要飲奶、掃風、換片,哥哥喺屋企又不停要我陪玩陪食陪瞓,有時忙到變左個瘋婦咁...哈哈!! 雖然屋企有工人姐姐幫手,但我見佢都係無停過手,清潔、煮飯洗衫九萬幾樣野要整,所以為左慳時間,第二胎我對照顧BB要求都低左,例如小周董BB衫全部手洗,而家細佬全部機洗,哥哥奶樽以前我用最傳統方法滾水烚奶樽消毒,細佬今次我就決定用蒸氣奶樽消毒機,無他嘅...都係貪佢方便慳時間。
2胎的媽媽實在無時間再左擇右擇,之前用開AVENT奶泵用得幾好,覺得呢個牌子產品都幾夾BB,見到佢有出呢款三合一電子蒸氣消毒煲,價錢又合理,同埋超容易用,幾分鐘就可以完成晒成個消毒程序,我諗左一陣所以就揀左佢啦。
呢款消毒煲長方形設計夠細小,放係廚房都較慳位同容易擺放。
 蒸氣由底部向上升,關好個蓋上下層都可以達致消毒效果。
2層可以放到好多個奶樽,容量夠晒大。
佢好就好在組件式設計可隨意調校,多野消毒時用2層,有時只係消毒幾個奶樽就用1層就足夠啦。
我基本上每隔3-4個鐘就泵一次奶,所以奶泵有時仲消毒得密過D奶樽,所以一層就剛剛好啦。
使用方便勁簡單,只要將一小杯水倒落消毒煲最底層,再將1層或2層容器放上,㩒一個制就正式開始蒸氣消毒。
消毒煲採用自然蒸氣消毒,可殺滅 99.9% 有害細菌,消毒循環只需 6 分鐘。用左佢之後覺得比起用滾水消毒奶樽,真係慳返好多時間,奶樽清潔乾淨可以安心比BB用,細佬食完奶就舒舒服服訓覺啦。
#湊仔慳時間必有之物
#BB用品要夠實用
#2寶媽媽必備之物
 www.facebook.com/1437ritaandhim
歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言